Silent Hill 2

Levertijd van amazon BE laat wel lang op zich afwachten. Praktisch klaar met P3R, dus ga men order maar cancellen en het elders aanschaffen mits ik er zo gauw mogelijk wil inspringen na Episode Aigis.

Niet zeker of ik nog vaak op amazon BE ga kopen als ze vaker die prul doen van "zeer lage prijs, maar... we sturen u wel als het ooit effectief in stock is en uw order verzonden wordt :oi22: "
Ik heb ook geannuleerd op Amazon en net besteld bij BOL. Morgen in huis

Voor de geïnteresseerden, er is een (betalende) dlss frame gen mod uit: https://www.patreon.com/PureDark/posts.
Kost wel 6 euro, wat eigenlijk tegen mijn principes is voor een mod, maar toch getest en ik haal 40fps extra met dlss frame gen toegepast.
Ik zie geen kwaliteitverlies of artifacts dus al bij al ben ik wel tevreden.
Speelt nu vlot weg met ray tracing enabled.

Dit weekend proberen verder doen. Zit echt te wachten om degelijk verder te kunnen doen. Maar tis al druk geweest :(. Zo weinig tijd zoveel leuks te spelen !

Mja, dit weekend ga ik ook niet meer veel kunnen doen, volgende week ook vrij druk, toch proberen in de avonden wat tijd te maken. This zo goed 😄.
Btw, die verpleegsters mogen ook wat vriendelijker zijn 😜. Onmiddellijk afstraffen met zwaar geschut 😎

Dit gaat toch een spel van lange adem zijn bij mij, ik vind het leuk en echt een zeer vernieuwende ervaring voor mij, maar ik krijg hier geen tempo in. Ik heb nu weer 1.5 uur zitten rond dolen in dat ziekenhuis en ben er gelijk nog bijlange niet uit xD

Dit gaat toch een spel van lange adem zijn bij mij, ik vind het leuk en echt een zeer vernieuwende ervaring voor mij, maar ik krijg hier geen tempo in. Ik heb nu weer 1.5 uur zitten rond dolen in dat ziekenhuis en ben er gelijk nog bijlange niet uit xD
Dat hoort er nu eenmaal bij, toch? Waarom zou alles altijd maar snel, snel moeten gaan? Dat is precies het probleem van de maatschappij tegenwoordig: mensen hebben nauwelijks nog geduld. Silent Hill 2 voelt tegelijkertijd nostalgisch en vernieuwend aan, doordat het zaken doet dat hedendaagse games niet doen. En ik vind dat geweldig. Het hoort er ook bij dat je hier en daar even moet zoeken naar aanwijzingen en soms wat rond moet dwalen. Maar meestal is het wel duidelijk welke richting je op moet, vooral omdat sleutels en andere objecten vaak duidelijke en betekenis volle namen hebben.

Dat hoort er nu eenmaal bij, toch? Waarom zou alles altijd maar snel, snel moeten gaan? Dat is precies het probleem van de maatschappij tegenwoordig: mensen hebben nauwelijks nog geduld. Silent Hill 2 voelt tegelijkertijd nostalgisch en vernieuwend aan, doordat het zaken doet dat hedendaagse games niet doen. En ik vind dat geweldig. Het hoort er ook bij dat je hier en daar even moet zoeken naar aanwijzingen en soms wat rond moet dwalen. Maar meestal is het wel duidelijk welke richting je op moet, vooral omdat sleutels en andere objecten vaak duidelijke en betekenis volle namen hebben.

Denk niet dat bunker bedoeld dat de game sneller moet gaan. Tis gewoon als ik hem al beetje begin te kennen dat het eerder is van ik wil alles gezien hebben en ga liever nog een keertje extra terug gaan kijken om zeker te zijn. Waardoor wij gemiddeld iets trager door de eerste run gaan :-) maar da zelfde moment wil je ook gewoon verder genieten maar die eene kronkel in het hoofd doet u zo hard twijfelen dat je iets zou missen die je niet wil missen. Tis soms moeilijk haha :-)

Terug
Bovenaan