Showbizz thread

Bah man, das super ranzig om hem ergens in te duwen waar ge weet dat al +100 man voor u in heeft gezeten. (verschillende mannen dan wsl nog)
Mooi verwoord :rolleyes:

Ook, moet al heel ver in de tijd teruggaan om maagdelijke gemeenschap te herinneren... Kom je iemand tegen dan is de kans toch groot, heel groot, dat die persoon al wel 's intieme partners heeft gehad? Dat is toch gewoon het leven... of het er dan pakweg 2 of 100 zijn maakt toch niks uit.

On topic: de Sean doet, net als iedereen, wat 'm wilt met z'n seksleven. Zolang hij geen wettelijke grens overschrijdt is het imo geen nieuws. De kinky strapatsen van mevrouw More en mezelf zijn privé. Die van jullie ook.

Als Sean graag likt op plaatsen waar de zon nooit schijnt dan moet hij dat maar weten he. Couldn't care less...

Newsflash: Tenzij je er vanop de groundfloor bij zijt en een heel jonge vriendin hebt, is de kans groot dat er al behoorlijk wat volk voor u over de vloer geweest is ze maat. Zo lang ze hun voeten afgeveegd hebben en geen viezigheid op de muren achtergelaten hebben zie ik geen reden waarom zoiets "ranzig" zou zijn.

Mijn vriendin heeft 5 bedpartners gehad buiten mij, +100 is nog wel iets anders.

Ja jongens, dat is toch persoonlijke voorkeur?
Ik wil geen sex met hoertjes maar ik veroordeel ook niemand die daar wel voor open staat. Ik vind het ook heel goed dat ze er zijn want anders zouden er veel meer verkrachtingen etc zijn

Ik wil geen sex met hoertjes maar ik veroordeel ook niemand die daar wel voor open staat. Ik vind het ook heel goed dat ze er zijn want anders zouden er veel meer verkrachtingen etc zijn
Off topic: Ik ben van mening dat het absoluut not done is om tegen betaling sex te hebben met iemand die daartoe wordt gedwongen. Dan doe je mee aan moderne slavernij... Not ok. Is het een vrije keuze van beide partijen dan doe je maar op! Mits wederzijdse toestemming uiteraard. Oordeel ook niet te snel dat je zelf nooit zal betalen voor zulke diensten... Wat als je ooit moeite hebt om intimiteit te ervaren? Dan is het toch ok dat er diensten zijn waarop je een beroep kan doen.

En je kan het ook andersom bekijken... Iemand met enorm veel ervaring kan 's de moeite zijn :p Als pakweg Asa Akira je alle hoeken van de kamer wilt laten zien dan ga je waarschijnlijk ook niet tellen hoeveel mannen er al in die hoeken hebben gelegen...

Laatst bewerkt:
Off topic: Ik ben van mening dat het absoluut not done is om tegen betaling sex te hebben met iemand die daartoe wordt gedwongen. Dan doe je mee aan moderne slavernij... Not ok. Is het een vrije keuze van beide partijen dan doe je maar op! Mits wederzijdse toestemming uiteraard. Oordeel ook niet te snel dat je zelf nooit zal betalen voor zulke diensten... Wat als je ooit moeite hebt om die intimiteit te ervaring? Dan is het toch ok dat er diensten zijn waarop je een beroep kan doen.

En je kan het ook andersom bekijken... Iemand met enorm veel ervaring kan 's de moeite zijn :p Als pakweg Asa Akira je alle hoeken van de kamer wilt laten zien dan ga je waarschijnlijk ook niet tellen hoeveel mannen er al in die hoeken hebben gelegen...

Ik heb al duidelijk aangegeven dat ik het OK vind dat het er is hoor. ;)
Zolang het inderdaad niet onder dwang gebeurd en dat is helaas te vaak het geval met de maskes achter de ramen denk ik. :(

Amai, dat moet saaie boel zijn als ge alleen vrouwen (*kuch* 16-jarige meisjes) wilt waar nog (quasi) niemand op visite is geweest.
En waarschijnlijk vind je mannen met een hoge body count dan wel cool en graaf?

*sniff sniff* S e x i s m.

Alé heeft de Sean een nieuw rimance gevonden?
Ik heb hem daarstraks nog 7 pakken wc-papier en natte doekjes zien kopen, dus het is van datte denk ik. 👅🍩

Terug
Bovenaan