Severance

Tis toch nen mindfuck die reeks.
dylan die als innie verliefd wordt op zijn vrouw terwijl de vrouw en den outie precies toch wat sleet op de relatie zit.
Burt die een duister verleden heeft.
Mark die met innie en outie helly poept.
Wat een drama!

Tis toch nen mindfuck die reeks.
dylan die als innie verliefd wordt op zijn vrouw terwijl de vrouw en den outie precies toch wat sleet op de relatie zit.
Burt die een duister verleden heeft.
Mark die met innie en outie helly poept.
Wat een drama!
Love it.

Drummond die wat gaat inbreken terwijl Irving op diner is. Samenspel met Burt?

Wat doet Helena opeens in die diner. Wrs zwanger.

Volgende week nog wat Ms. Cobel?

Ik ben vandaag ook begonnen aan seizoen 2.
bij de eerste aflevering had ik al zoiets van: “wtf, heb ik een aflevering overgeslagen?” 😝
Maar episode 2 heeft me al dadelijk terug erin gezogen.

Ik vermoed dat Lumon, Gemma nooit meer zal laten gaan. Ze gaan haar vermoorden of laten haar sterven. Ze kunnen Gemma moeilijk laten gaan en zeggen: "Ma how zeg, zie eens hier we zich 2 jaar in onze kelder verstopt heeft."

Weer een extra stukje info, maar wat een korte aflevering. Zuur. Het zwarte scherm kwam en ik had echt zoiets van, zijn die 50 minuten al om? Natuurlijk niet gekeken naar hoe lang de aflevering was vooraf :rofl:

Ik ben de reeks eigenlijk maar pas beginnen kijken. 1 van de origineelste en visueel interessantste shows die ik in jaren gezien heb. En vandaag dan de finale van S02.

Wow. Die 75 min vlogen voorbij.

Het is nog altijd niet 100% duidelijk wat nu het ultieme doel van de de Kier-cult is, toch krijgen we weer wat hints. Maar het ging nu toch vooral om de keuzes van de Marks en alle emoties die ermee gepaard gaan. Die scène wanneer hij samen met Helly de 100% Cold Harbor haalt. 'yeah, but I want to live with you' :cry:

Al die weirdness weer. Milchick mag nog eens dansen :lol:
Visueel ook weer van 't bovenste schap. Ze blijven er in slagen iets cools te doen met die witte gangen. Die loopshots op het einde onder het nummer 'the windmills of your mind'. Perfect om af te sluiten.

Wederom een fantastische seizoensfinale. Dat Apple hier gerust nog tientallen miljoenen dollars mag aan spenderen, want het is het waard.

Terug
Bovenaan