Sekiro: Shadows Die Twice

Zit nu aan Sword Saint Isshin

Ondertussen een tiental tries en zat tweemaal op het einde van zijn laatste phase ...
Demon of Hatred vond ik vrij simpel door de lotus umbrella.
Owl Father heeft me wel een 10 a 15 tries gekost maar voor de rest vond ik het eigenlijk goed meevallen qua niveau, het enige waar je eigenlijk op moet letten is je enemies 1 per 1 aanpakken.

Voor de rest komt deze sowieso mijn top 3 soulslikes binnen. Die combat is zoooo satisfying.

Succes, als je tot einde van laatste phase geraakt is het gewoon een kwestie van blijven proberen.

Ik heb het ook nog eens gekocht :')) Dit keer voor pc. 5 jaar geleden heb ik het een keer uitgespeeld na een zeer lastige playthrough. Kort voor ik het gekocht heb nog eens gekeken naar een gameplay video van ongeveer 10 uur, maar ik bak er nog altijd weinig van :') Mijn controls staan wel redelijk logisch ingesteld maar alsnog sukkel ik wel bij bepaalde vijanden en mini bosses. Ben iets te opgejaagd en ik haal mijn controls soms door elkaar.

Gewoon genieten van de game. De struggle is deel van de charme van de game.

Een van de allerbeste games dat ik ooit gespeeld heb, misschien wel top 5. En ik suck zwaar in dit soort games.

Gewoon genieten van de game. De struggle is deel van de charme van de game.

Een van de allerbeste games dat ik ooit gespeeld heb, misschien wel top 5. En ik suck zwaar in dit soort games.
Ik suck er ook zwaar in. Ik struggle vooral met de mikiri, tis nochtans nie zo heel moeilijk. Soit, ben nu gestopt in Ashina castle, net voor de miniboss.

Guardian Ape ondertussen ook om zeep geholpen. Het smeerlappeke. Maar ben zelf smeerlap geweest door de long game te spelen. Hem gewoon op veilige afstand houden en pas aanvallen wanneer er een opening is. Duurt een stukske langer maar was wel effectief, eigenlijk zelfs geen heals nodig gehad.

EDIT: Weer productief geweest. Headless Ape (de 2e fight) na 2 keer om zeep gekregen, mini boss O'Rin in ene keer en Corrupted Monk in 2 keer (die laatste zonder snap seeds maar wel met een 2-tal gokan sugars, hielp wel veel)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan