Disney+ Secret Invasion (Marvel)

Het begon nog veelbelovend met Wandavision, maar het enige dat de shows op Disney + doen op dit punt, is de MCU devalueren.

IK hou mijn hart al vast om te zien hoe ze Daredevil volgend jaar gaan verpesten, She Hulk heeft op dat vlak in elk geval al ferm haar duit in het zakje gedaan.
 
ik vond de serie niet zo slecht eigenlijk. had misschien baat gehad met meer afleveringen om te groeien. nu is het gewoon een snel hapje tussendoor, met een waterige afwerking van het hele verhaal.
 
Ben precies ook 1 van de weinige die wel heeft genoten van secret invasion en ook van Moon Knight.
De rest van de series heb ik niet zo van genoten.
 
Ik vond het zeer flauw. Nooit gedacht dat een serie over Fury met Samuel L. Jackson saai kon zijn, maar here we are. Heel voorspelbaar, met misschien wel de zwakst geschreven antagonist uit de hele MCU. En die competitie is heel heftig.

Er zat potentieel in de premisse (iedereen kan een vijandige skrull zijn, wie kan je vertrouwen?!), maar die was waanzinnig slecht uitgewerkt. Als ze het je niet gewoon direct zeiden wie een skrull was, kon je het bij de rest van mijlenver zien aankomen. Het ging teveel om Fury, maar zoals gezegd: dat was gewoon saai.

De dood van Maria Hill was het enige dat mij ietwat raakte, omdat dat een beetje een cultpersonage is die al zo lang meedraait. Maar de dood van Talos? Niets. En ik weet dat je niet naar de MCU moet kijken voor een logisch verhaal, maar jongens toch. Ten eerste is het dus al heel erg flauw dat al Fury zijn verwezenlijkingen dus blijkbaar komen vanwege het uitbuiten van zijn skrullbondgenoten. OK. Lame. Maar die waren dan niet in staat om te achterhalen dat Shield indertijd volledig geïnfiltreerd was door Hydra? :unsure:. En ga je mij nu echt vertellen dat Fury op geen enkel moment geprobeerd heeft om technologie te ontwikkelen waarmee je Skrulls kan detecteren? Dat die dus zo'n blind vertrouwen had in een voormalig extreem oorlogszuchtig volk waarvan hij wist dat hij zijn belofte er aan niet kon volbrengen?

Gravik die pas in de laatste aflevering een klein beetje motivatie toonde waarom hij zo ontspoorde, de moorden die hij voor Fury moest uitvoeren. De background en samenhang van de antagonisten uit Falcon en de Winter Soldier was nog beter, en dat was al gigantische crap.

En dan Gi'ah die nu de meeste OP superhero/supervillain van heel de MCU wordt. Het spreekt me echt niet aan vrees ik.

Het begon nog veelbelovend met Wandavision, maar het enige dat de shows op Disney + doen op dit punt, is de MCU devalueren.

IK hou mijn hart al vast om te zien hoe ze Daredevil volgend jaar gaan verpesten, She Hulk heeft op dat vlak in elk geval al ferm haar duit in het zakje gedaan.
WandaVision, Loki, Hawkeye en Ms. Marvel vond ik voltreffers en een absolute meerwaarde aan de MCU. WandaVision, Hawkeye en Loki voor de personages en het bredere verhaal, Ms. Marvel vooral voor het personage (want de antagonisten daar waren ook een absoluut rommeltje).

De andere series waren toch een pak minder. En dit misschien wel de minste van allemaal.
 
Het begon nog veelbelovend met Wandavision, maar het enige dat de shows op Disney + doen op dit punt, is de MCU devalueren.

IK hou mijn hart al vast om te zien hoe ze Daredevil volgend jaar gaan verpesten, She Hulk heeft op dat vlak in elk geval al ferm haar duit in het zakje gedaan.

Jaag me geen schrik aan man. :( Not my boy Charlie :'(
 
@Sir.Killalot

En dan Gi'ah die nu de meeste OP superhero/supervillain van heel de MCU wordt. Het spreekt me echt niet aan vrees ik

G'iah is totaal niet de meest OP personage in de MCU. Ze heeft krachten van veel superhelden/bad guys maar niet voor de volle 100%.

Vergelijk het met Kevin Levin van de originele Ben 10 series. Heeft alle krachten van Ben z'n originele 10 helden maar wel slechts een fractie er van.

Wanda is de meest OP persoon in de MCU.
 
Dat is voorlopig speculatie, plus hou dat eens in spoilers.

Dat ze volgens u de meest OP "superhero/supervillain" wordt noem ik pas speculatie. En wat moet verbergt worden? De volledige serie is uit en kan alleen maar bekeken worden op Disney+?

Ik kan u meteen enkele superhelden opsommen in de MCU die haar een pakje rammel geeft hoor.
 
Het enige wat je in de serie ziet is dat ze over de krachten beschikt van een klein legertje aan superheroes en -villains, gaande van Ant-Man tot Ebony Maw, van de Hulk tot Captain Marvel. En nog meer: ze kan die krachten ook nog eens combineren en tegelijk gebruiken. Het feit dat ze die samen kan gebruiken, dat is waarop ik mij baseer dat ze gigantisch OP is. Of ze de individuele krachten aan 100% kan gebruiken of niet, dat is nergens gezegd geweest in de reeks. Dat is dus speculatie. Laat ons hopen dat het zo is, maar zelfs los daarvan zit haar kracht in de combinatie van krachten.

Hoe dan ook hebben we nu een van de krachtigste personages ooit geïntroduceerd in de MCU. En ik vind het ongelofelijk lame.
 
lol

oweFrhA.jpg
 
het zijn toch de makers van de meme die de plot niet snappen.
de gebeurtenissen van Cpt. Marvel spelen zich af in 1995.
Thanos sterft in 2019.

Fury legt uit dat hij al binnen een paar jaar na "de belofte" (of zelfs sneller) tot de conclusie gekomen is dat hij geen geschikte planeet zou vinden, waarna hij beslist om de Skrulls in Rusland te plaatsen, en die hele zoektocht stopt.

Dat ze dan die planeet vinden in 2019 is niet relevant, tegen dan waren de Skrulls (toch die waarvan Fury op de hoogte was) al zijn privé-leger dat hij niet meer kwijt wou.
Trouwens, op het moment van de bovenste screenshot is Fury geblipt, en pas 5 jaar later was die terug. en daarna zat hij nog enkele jaren in de ruimte.

en Cpt. Marvel, zo was in Endgame al duidelijk, houdt zich niet bezig met de zorgen van 1 planeet of 1 ras.
 
Net uitgekeken, ik sluit me aan bij de algemene teneur hier: een grote mèh. Teveel focus op Fury, (alweer) een flauwe bad guy en personages waar je geen binding mee hebt. Dan nog een verhaal dat echt rammelt aan alle kanten, tjah...

Er zitten ook wel goeie dingen in, het is niet allemaal slecht natuurlijk. Maar overall is het gewoon te weinig. Bij momenten zelfs saai inderdaad.

Olivia Colman is het enige dat me gaat bijblijven na deze serie denk ik :unsure:
Vond ik ook veruit het leukste personage!
 
Terug
Bovenaan