Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan je hier geen afbeeldingen uploaden? Of gaat dat alleen via een omweg ( afbeelding uploaden via een site en de link hier dan zetten) Of zie ik ergens over?
Nu staat er gewoon achter een dag dat je gewerkt hebt * gewerkt*, niet het aantal uren dat je die dag hebt gewerkt. Bij Liantis was dat wel. Bv op een maandag 9 uur gewerkt stond daar degelijk 9 uur achter. Ook stond er onder de loonbrief een soort van teller waar je kon zien al zoveel verlofdagen genomen/ te goed. Vrijstelling van arbeidsprestaties genomen te goed. Bij Sd worx is dat niet, ben arbeider betaald per uur. Straks eens een voorbeeld posten van Liantis en die van Sd worx.
Vraag dat eens aan uw personeelsdienst he
Voor hetzelfde geld betalen ze niet meer voor bepaalde services of is de integratie tussen een systeem van jullie en SDWorx nog niet op punt.
Al lijkt me dat laatste vrij onwaarschijnlijk als uw loon juist is en door heb berekend zullen ze wel over alle info beschikken.
Of ze hebben het allemaal manueel berekend en de cijfers ingegeven
Vraag dat eens aan uw personeelsdienst he
Voor hetzelfde geld betalen ze niet meer voor bepaalde services of is de integratie tussen een systeem van jullie en SDWorx nog niet op punt.
Al lijkt me dat laatste vrij onwaarschijnlijk als uw loon juist is en door heb berekend zullen ze wel over alle info beschikken.
Of ze hebben het allemaal manueel berekend en de cijfers ingegeven
Was dus degelijk nog niet op punt. Er waren zelfs medewerkers die een gewerkte week te kort hadden op hun loonbrief. Volgens onze baas waren er wel degelijk fouten gebeurd door sd worx.