Ik had enkele maanden geleden in het wetenschapsgedeelte een aantal videos gepost die tonen waar we zaten en deels waar we heengaan.
www.beyondgaming.be
We gaan nog veel meer invloed krijgen op die generatieve netwerken en ze beter kunnen sturen waardoor je naast prompt ook met de hand doelbewuster zal kunnen genereren.
Misschien dat dat velen wat minder angstig zal maken omdat het in hun ogen traditionelere creativiteit is?
Dat we nu ook met prompt kunnen genereren zal in ieder geval voor een enorme boom in kunst zorgen vooral voor prive doeleinden en dit door mensen die nooit een illustrator of iets dergelijks zouden hebben ingehuurd dus dat is alvast een win. Ook mensen die niet fysisch kunnen schilderen of kunst maken zullen hier van kunnen genieten. Ik wil maar zeggen, dit gaan verbieden puur omdat het in mensen hun portemonnee zou snijden zou ik echt geen goeie ontwikkeling vinden. Ikbenben, Alle respect voor je zus natuurlijk!
Ik begrijp dat het vanuit haar positie er momenteel minder tof uitziet maar als ze al met photoshop uit de voeten kan staat ze al met één been in de toekomst en zal het een kwestie worden van een module bij te leren.
Videothread
Raptor Vacuum Test SpaceX Hun teststand om die raptor hierboven in bedwang te houden; Starship krijgt er zo 28 in totaal 🥳 NASA’s Mars Helicopter, Ingenuity Cassini–Huygens Mission Footage ▪ Ludovico Einaudi - Experience (Cosmos: Possible Worlds)
We gaan nog veel meer invloed krijgen op die generatieve netwerken en ze beter kunnen sturen waardoor je naast prompt ook met de hand doelbewuster zal kunnen genereren.
Dat we nu ook met prompt kunnen genereren zal in ieder geval voor een enorme boom in kunst zorgen vooral voor prive doeleinden en dit door mensen die nooit een illustrator of iets dergelijks zouden hebben ingehuurd dus dat is alvast een win. Ook mensen die niet fysisch kunnen schilderen of kunst maken zullen hier van kunnen genieten. Ik wil maar zeggen, dit gaan verbieden puur omdat het in mensen hun portemonnee zou snijden zou ik echt geen goeie ontwikkeling vinden. Ikbenben, Alle respect voor je zus natuurlijk!
Ik begrijp dat het vanuit haar positie er momenteel minder tof uitziet maar als ze al met photoshop uit de voeten kan staat ze al met één been in de toekomst en zal het een kwestie worden van een module bij te leren.
Laatst bewerkt:

Daarin halen ze idd aan dat ze een machine willen maken die kan tekenen zoals mensen en idd daar staan we nu een stap dichter bij. Ik snap ook volledig het standpunt van Miyazaki, die zijn stijl van werken is bijna uitgestorven en wil die natuurlijk beschermen uit respect ervoor en deels ook uit nostalgie. Ik heb daar ook compassie mee net zoals in het debat film; analoog vs digitaal. Dat moet allemaal gedocumenteerd worden want het analoog editen, knippen en zelfs effects composition zijn kunstvormen op zich die aan het verdwijnen zijn nu alles digitaal gaat. Ik kijk daar ook met een zekere liefde op terug. Het verdwijnen van videotheken en de daarbijhorende cultuur, zelfs het terugspoelen van videocasettes enzovoort, ... dat zijn allemaal momenten in de tijd die het waard zijn te koesteren.

*pops the champagne.