Google Samsung Phone Samsung Flip / Fold topic

Ruigen Das

Well-known member
Bij deze een topic voor de samsung galaxy Flip & Fold toestellen. (zodat alles een beetje bijeen staat)

Ben zelf de trotse eigenaar van de nieuwe flip 5 generatie die net gelanceerd werd.

Ik moet er zelf nog wat aan wennnen, maar eerste indruk is alvast heel positief. Nu nog dat flex scherm (scherm op de buitenkant) aan de praat krijgen met 3rd party apps. :unsure:

Vingerafdruk werkt ook supersmooth, al zet ik die gezichtsherkenning toch niet direct aan. Ben beetje verbaasd hoe snel ik hem up and running heb gekregen met alle gegevens over te zetten. Nog vele apps terug inloggen enzo, maar komt helemaal snor...
 
@ikbenben

Ik zit met vraagje ivm de klok / slash / alarm widget die standaard op deze flip 5 zit. Ik kan hem niet toevoegen, ik bedoel hiermee, diegene die ik wil zetten (uur + alarmen) reageert redelijk raar op het moment dat ik hem op het bureaublad zet. Vermoedelijk speelt er een probleempje met de Novalauncher die ik heb actief staan. Ik denk dat ze niet compatibel zijn, want elke keer opent zich telkens de alarmen app.

Ken je evt. andere manieren om daar een klok + alarmoverzicht (alles in 1) te zetten? Evt. via een andere app ofzo?

En moest dat een andere app zijn, heb je daar dan stylistische opties bij ook? Het aantal klok widgets is beperkt tot 4 en vind er niet echt mijn keuze in terug...
 
Ik gebruik al jaren KWGT. Dat is een app voor zelf widgets te maken of vooraf gecreëerde widgets te gebruiken.
De mogelijkheden zijn eindeloos. Alleen is de leercurve in het begin nogal stijl, maar je kan ook gewoon bestaande widgets zelf aanpassen.
 
Ik zie dat er een betalende optie is, de pro versie, de moeite volgens u of niet? En is dat 1 keer betalen, en life time bezitten op uw account?
 
Ik zie dat er een betalende optie is, de pro versie, de moeite volgens u of niet? En is dat 1 keer betalen, en life time bezitten op uw account?
Ik weet niet exact meer wat het verschil is maar ik heb wel de pro versie. Kan je direct alle mogelijkheden gebruiken en voor die paar euro's dat het maar kost. Het is idd 1 keer betalen en daarna lifetime.
 
Hmm, er zit zo een optie op dat je bepaalde routines en standen kan inschakelen. Ik zocht zoiets voor tijdens het werk. Maar spijtig genoeg kan je wel alles uitschakelen, maar dan schakel je ook echt alles uit van die apps. Ik zocht achter enkel de meldingen van die apps uit te schakelen...

Om een voorbeeld te geven, ik kan meldingen van browser uitschakelen, maar dan kan ik ook niet browsen zolang die werkstand aanstaat. Weet iemand hoe je dit toch kan doen?

Ik zoek dus achter enkel meldingen krijgen van mijn contactpersonen, en alarm en nog een paar andere dingen, maar wil wel dat wanneer ik beslis mijn telefoon te gebruiken ik niet eerst die werkstand moet gaan afzetten, om daarna het terug op te zetten.

Gemiste kans wel vind ik persoonlijk...
 
Kan je de flip 5 schermen beschermen met zo'n extra glasplaat?
Op het flex scherm ligt een (plastieken) protector op van Samsung zelf (aangekocht). Bij mijn weten is er voor de binnenkant niet echt een goede optie beschikbaar. Toch nog geen tegengekomen. Ligt standaard eentje op en hoop dus dat deze zijn werk doet. Stof is te vermijden...
 
Terug
Bovenaan