Samsung Flip 4 128 GB zwart/refurbished

Einddatum + uur van de verkoop
10/11/2025 20:00

bruwz

Active member
Sijsele (Damme)
iTrader: 100% (9/9)
Algemene informatie/specificaties
Samsung Flip 4 128 GB zwart/refurbished
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
Afhaallocatie
Sijsele (regio Brugge)
Betreft een toestel in nieuwstaat. Mijn moeder had de hare laten vallen (scherm kapot) en heeft een refurbished toestel teruggekregen dat enkel een klein krasje heeft op de metalen behuizing aan de onderkant.

Afbeeldingen bij verzoek mogelijk.

Bieden vanaf 150 excl.

Verzekerde verzending via BPost of af te halen te Sijsele (regio Brugge).

Laatst bewerkt:
Ben wel geïnteresseerd.
Refurbished -> 100% batterij + accessoires vermoed ik dan?
Krasje maakt op zich nie echt uit voor mij.

Bij deze bod van 150 excl. verzending.

Er zitten geen accessoires bij. Wat de batterij betreft, dat weet ik niet precies. Ik laad hem vandaag eens op en laat het je nog weten.

Toestel ligt eigenlijk al een paar maand gewoon in de kast als reserve omdat mijn moeder in afwachting reeds een nieuwe Flip 6 had aangeschaft. Ze had een soort van verzekering bij Samsung of haar provider, vandaar dat ze een refurbished toestel heeft ontvangen. Ik vermoed dat de reparatie van haar eigen toestel te duur/ingewikkeld was.

Heb net nog eens naar het krasje gekeken btw en het is echt miniem, 2 mm of zo. Heel mooi toestel in quasi nieuwstaat.

In ieder geval, ik laat je straks nog iets weten.

Er zitten geen accessoires bij. Wat de batterij betreft, dat weet ik niet precies. Ik laad hem vandaag eens op en laat het je nog weten.

Toestel ligt eigenlijk al een paar maand gewoon in de kast als reserve omdat mijn moeder in afwachting reeds een nieuwe Flip 6 had aangeschaft. Ze had een soort van verzekering bij Samsung of haar provider, vandaar dat ze een refurbished toestel heeft ontvangen. Ik vermoed dat de reparatie van haar eigen toestel te duur/ingewikkeld was.

Heb net nog eens naar het krasje gekeken btw en het is echt miniem, 2 mm of zo. Heel mooi toestel in quasi nieuwstaat.

In ieder geval, ik laat je straks nog iets weten.
No problemo, ik was zelf fout blijkbaar.
Ging er nog van uit dat er nen oplader bij geleverd werd, maar da wordt al jarenlang nie meer gedaan om e-waste te voorkomen.

Verandert niks aan mijn bod.

Net eens opgestart. Er lijkt geen manier te zijn op Samsung-apparaten om de exacte batterijstatus te zien, maar Samsung geeft een status van "Normaal" aan met een capaciteit van 3,700 mhz. Lijkt mij een nieuwe of zo goed als nieuwe batterij te zijn bij gebruik.

Mocht je een opladerblokje willen, laat het weten, heb er zelf nog een heleboel liggen.

Oplader kan wel handig zijn, aangezien ik 't vooral zou willen kopen als eerste gsm voor iemand in de familie.
Enig idee wanneer je zou willen afsluiten?

Terug
Bovenaan