RBMK
New member
Alleen de twee laatste pagina's gelezen, dus excuses mocht het antwoord eerder gegeven zijn.
Heb het spel gekocht bij release en vrijwel direct aan de kant gelegd omdat het voor geen meter draaide op mijn pc. Is er op dat vlak vooruitgang geboekt met patches?
Mijn specs:
- AMD Ryzen 7 7700X
- 32gb ram
-NVIDIA GeForce GTX 1660 SUPER
Ben ook aan het uitkijken om mijn graphische kaart te vervangen, maar wel rond de 500 euro, dus als iemand daar een tip voor heeft.
Hoy Mormel, hoewel ik ervan overtuigd ben dat men de game al heel wat stabieler heeft gemaakt dan in het begin (Ik heb, met uitzondering van één enkele plaats met één of andere memory leak, in de laatste 80-90 uur geen enkele crash meer gehad) denk ik niet dat de overall performance veel verbeterd is. Je zal dus niet plots 20+ fps meer hebben. Enfin, ik heb dat toch niet ervaren. Wel zijn de NPC hubs stabieler geworden. Daar zal je normaal wel wat verschil merken maar verwacht ook weer geen wonderen.
De game is gewoon veeleisend en zal dit ook blijven vrees ik. Ik heb een 6900 XT en speel de game al vanaf het begin met FSR en frame generation met alles op high. Ik haal bijna over de gehele lijn minstens 100fps (Edit: 1440p)zo en ben zeer tevreden over de grafische kwaliteit. Ik vind persoonlijk de game zelfs iets mooier zo. Alles is in de verte duidelijk wat waziger dan als je speelt zonder FSR maar dat vind ik blijkbaar wat mooier en aangenamer.
Jou kaart ondersteund dit, als ik het goed heb, ook allemaal en het zal de enige manier zijn om boven de 60fps te geraken vrees ik.
Ik zou, mocht ik jou zijn, wachten tot ik een nieuwe beeldkaart heb. Spaar misschien nog wat bij zodat je eventueel voor een RX 9070 XT kan gaan. Is nog wat beter dan mijn kaart en je hebt een processor die vergelijkbaar is met de mijne dus... dan haal je minstens wat ik haal en dat is in mijn ogen héél genietbaar.
Maar goed, jij kiest natuurlijk. Ik vind het in ieder geval, ondanks de mankementen, nog altijd een fantastische game. Heb er bijna 250 uur op zitten en ben zopas opnieuw begonnen.

Laatst bewerkt: