Plopperdeplop Member 17 april 2023 #61 Pablo Escobear zei: Jammer, kan niet meer stemmen. Kan je misschien een nieuw topic aanmaken? Klik om te vergroten... Ik had de poll maar 1 week open gelaten. Ik denk niet dat een extra stem veel verschil zal maken, gezien het grote verschil tussen Ja/Nee.
Pablo Escobear zei: Jammer, kan niet meer stemmen. Kan je misschien een nieuw topic aanmaken? Klik om te vergroten... Ik had de poll maar 1 week open gelaten. Ik denk niet dat een extra stem veel verschil zal maken, gezien het grote verschil tussen Ja/Nee.
Professor Plums Member 17 april 2023 #62 Plopperdeplop zei: Ik had de poll maar 1 week open gelaten. Ik denk niet dat een extra stem veel verschil zal maken, gezien het grote verschil tussen Ja/Nee. Klik om te vergroten... Dat weet je nooit zeker!
Plopperdeplop zei: Ik had de poll maar 1 week open gelaten. Ik denk niet dat een extra stem veel verschil zal maken, gezien het grote verschil tussen Ja/Nee. Klik om te vergroten... Dat weet je nooit zeker!