Solved Rode meldingen Streams en Events

This post has been solved
D

Deleted member 95

Guest
Ik dacht dat we overeengekomen waren op 9Legacy hoe ongelofelijk storend dat is als er opzichtige notificatie-achtige toestanden zijn die ge niet weg krijgt. Hoe durven jullie mijn dopamine-receptoren zo misbruiken?!
 
Yes yes yes we know, geen paniek. Onze CSS experts liggen al lang in bed, en als ik het zelf probeer "fixen" (*) breekt het ook de "correcte" alerts (prangend slaaptekort en CSS = slechte combo)

* => zoals het nu is, is intended door de XenForo makers als correct (heb al andere websites gezien waar ze identiek zelfde doen)
 
Eigenlijk wordt er toch niet gestream'd? Ik denk dat ik zelden meer als één iemand die functie heb zien gebruiken op de oude 9lives.
 
Eigenlijk wordt er toch niet gestream'd? Ik denk dat ik zelden meer als één iemand die functie heb zien gebruiken op de oude 9lives.
Dat klopt wel echt niet. Geregeld 3 of 4 streamers tegelijk, en op drukkere avonden meer. Misschien moeten we het dan toch maar in het rood laten staan, als het niet opvalt dat er vaak streamers actief zijn ;)
 
Met het nieuwe thema is dit nu opnieuw het geval (al is het nu roos ipv rood).
Voor mij geen probleem maar mss voor anderen wel
 
Terug
Bovenaan