Retro game verzamelaar

Torreuh

Member
Zelzate
iTrader: 100% (11/11)
Gevraagde goederen
Retro verzamelaars
Hey,

Ik denk er aan om mijn verzameling te beginnen verkopen.
Het is een bescheiden verzameling, met games van ps1 t.e.m. ps4/xbox.

Ik ben op zoek naar mensen die gewoon eens een kijkje willen komen doen, ipv alles apart online te gooien of het aan een opkoper te versassen.

Geen idee of dat toegelaten is dit soort "gezocht" post.

Ik stel voor dat je foto's neemt, en hier een topic aanmaakt: https://www.beyondgaming.be/forums/b-s-retro/
Ik had in gedachten dat sommige mensen de "hunt" wel leuk vinden, en rondgrabbelen in meerdere dozen is altijd leuk als verzamelaar.

Veel ervan heeft emotionele waarde, maar ik doe het om de kosten van onze trouw wat te gaan verlichten en voor ruimte. Het zal alleszinds pijn doen. Het is daarom belangrijk voor mij dat ze een goede thuis krijgen, en dat we langs beide kanten een goeie deal kunnen afsluiten.

Het zou me echt veel moeite kosten alles te fotograferen, dus daarom dat ik eerst de oldskool methode probeer.

Maar uiteraard zal ik als het niks opleverd wat boel online gaan gooien.

Ik ben niet van plan retail / ebay prijzen te gaan vragen, maar zal ze uiteraard als referentie gebruiken zodat ik geen 5 euro krijg voor een game dat voor 100 gaat.

Laatst bewerkt:
Heb eventueel wel interesse. Zelf wel al heel veel, maar een paar verborgen pareltjes kunnen er altijd bij :)
Die zitten er zeker tussen. Mijn broer heeft wel al first dibs gekregen (maar die heeft een gigantische collectie dus had al veel) maar bvb golden axe warrior zat daartussen.

Feel free om een berichtje te sturen. Ik wil gerust eens komen kijken en zien wat er ontbreekt in mijn collectie. Ik verzamel al +20 jaar en niets van wat er bij komt, gaat terug weg nadien. Goede thuis 100% gegarandeerd :)

Terug
Bovenaan