Heeft iemand RE7 ooit in VR gespeeld? Ik overweeg daar een Quest 3 voor aan te schaffen.
Als je VR kan verdragen, niet twijfelen ...
Hands down mijn beste VR / horror ervaring ooit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft iemand RE7 ooit in VR gespeeld? Ik overweeg daar een Quest 3 voor aan te schaffen.
Wil je veel actie ? Want 2,3 staan los van de 4deNog nooit een RE gespeeld maar na Alan Wake 2 wel zin in. Waar beginnen: 2,3 of 4?
Bij het begin. De eerste remake.Nog nooit een RE gespeeld maar na Alan Wake 2 wel zin in. Waar beginnen: 2,3 of 4?
Mag maar geen mustWil je veel actie ? Want 2,3 staan los van de 4de
Re2 is veel puzzels en backtracken de 3 zou ik ni doen is vrij kort. 4 is meer horror actie zotten puzzels in maar je volgt grotendeels een pad van de game. Als ik u dan 1 zou aanraden zou het de 4 zijn is ook de langste...Mag maar geen must
Dual protagonists in Resident Evil Requiem will provide a blend of gameplay that will shake the very core of players’ souls with Leon handling business via exhilarating, death-defying action, while Grace steels herself through spine-tingling survival horror.
De fanboys tegen elkander op, RE5 vs VeronicaOndertussen veel geruchten dat er volgende maand een RE5 remake zou aangekondigd worden.

De fanboys tegen elkander op, RE5 vs Veronica
Maar het zal wel deel 5 zijn. Hopelijk met de latere 40% wat beter uitgewerkt.
De fanboys tegen elkander op, RE5 vs Veronica
Maar het zal wel deel 5 zijn. Hopelijk met de latere 40% wat beter uitgewerkt.