Reisbestemming november-december

LaCucaracha

Well-known member
Kent iemand een goeie reisbestemming voor november-december die je nog vrij last minute kan plannen en geschikt zijn voor koppels die op korte termijn zwanger willen worden (Afrikaanse landen sijn om die reden al geen optie)?

Reisduur: 2-3 weken

Kent iemand een goeie reisbestemming voor november-december die je nog vrij last minute kan plannen en geschikt zijn voor koppels die op korte termijn zwanger willen worden (Afrikaanse landen sijn om die reden al geen optie)?

Zuid-Afrika? In vele delen hoef je je daar geen zorgen te maken over malaria.

Ik twijfelde dit jaar tussen de Azoren en Egypte, maar uiteindelijk is het Egypte geworden omdat er daar wellicht geen regendagen zijn en in de Azoren wel. Andere Zuid-Europese bestemmingen zoals Malta en Cyprus lijken me ook wel leuk en vooral budgetvriendelijk.

Met de kerstperiode ben ik ook al in Mexico geweest, altijd goed weer daar in die periode.

Wij hebben Egypte gedaan in december, 2 maand later was ik zwanger. Ik ben 2 dagen voor onze afreis geïnsemineerd geweest, we hadden het dus effectief besproken en was perfect ok. We hebben ook maar last minute geboekt, denk dikke maand voor afreis. Ik ben enkel van de rauwkost weggebleven en wat op de voeding gelet om niet toxoplasmose op te lopen. Was ideale reis! Je kan er spotgoedkoop genieten van avontuur, we zijn met dolfijnen gaan snorkelen, parasailen, quad rijden in de woestijn, wat cultuur met dagje Luxor, elke dag goed weer, elke morgen gaan joggen op het strand etc. Ik blijf herhalen dat het goed was dat we dat nog gedaan hebben voor we aan ons volgend groot avontuur beginnen, dat blijft een fijne herinnering.

euhm... quasi gans de wereld?

De vraag is wat je wil, hé, warmte/zon, cultuur, sport, ... ? Ik zie behalve omwille van visa-redenen eigenlijk geen land waar je niet morgen naartoe kan reizen.

(wij hebben zelf in de USA ontdekt dat mijn vrouw zwanger was, behalve dat ze kotsmisselijk was, ging verder alles goed :p).

Zou toch ook Zuid Afrika nog eens aanraden, lekker warm weer geen schrik heb van ziektes. En restaurants snappen wat ze wel en niet kunnen geven als je zwanger zijt. En het land heeft quasi alles.

Terug
Bovenaan