Rammstein oostende staanplaatsen voor 27 Juni.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
26/06/2024 22:00

Mrpoelie

Redacteur
iTrader: 0% (0/0)
Algemene informatie/specificaties
2 Digitale tickets voor Rammstein hun concert in Oostende op 27 juni. Wegens ik zelf zitplaatsen nu heb gekocht voor het concert zou ik de staanplaatsen willen verkopen. Ik heb er zelf bijna 250€ aan gegeven en zou graag nog 180€ er voor terug krijgen. De tickets zijn pas beschikbaar vanaf een week tot 2 dagen voor concert dus kunnen onderling afspreken hoe we het verder afhandelen moest iemand interesse hebben er voor.
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Landegem
2 digitale rammstein ticketen te koop voor 27 Juni.

FYI, je kan die te koop aanbieden via ticketmaster. (Heb de mijne zelf zo verkocht vorige week)
Maaar had u geen fysieke tickets? Want ik heb men digitale tickets nog niet ontvangen pas 2 dagen ten laatste voor het concert. Dus ik heb al geprobeerd via ticketswap en fansale maar mee dat ik de tickets nog niet in hadden heb zie ik de optie daar niet voor?

Maaar had u geen fysieke tickets? Want ik heb men digitale tickets nog niet ontvangen pas 2 dagen ten laatste voor het concert. Dus ik heb al geprobeerd via ticketswap en fansale maar mee dat ik de tickets nog niet in hadden heb zie ik de optie daar niet voor?
Nope, e-tickets.
Staat een knop als je je inlogt op ticketmaster
1718023540515.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan