HBO Raised by Wolves

DaFreak

Well-known member
Crowdfunder FE
PlaKMAz.jpg



De Amerikaanse SF reeks van HBO en Aaron Guzikowski kwam vorig jaar uit en werd praktisch meteen hernieuwd voor een 2e seizoen. De eerste 2 episodes werden geregisseerd door Ridley Scott die ook als executive producer optreed.

De serie volgt 2 androids in hun missie een menselijke kolonie uit te bouwen op Keppler 22b.



Het 1ste seizoen eindigde op een nogal zwaar kantelpunt. Benieuwd welke mysteries Keppler 22b nog gaat prijs geven.
Voor dat 2e seizoen werden vandaag 6 nieuwe cast leden voorgesteld.

Peter-Christoffersen-Selina-Jones-Morgan-Santo-James-Harkness-Kim-Engelbrecht-Jennifer-Saayeng.jpg


Christoffersen will play “Cleaver,” a devoted atheist soldier, veteran of the war on Earth, whose only friend is the super computer he has been sworn to protect.

Jones will play “Grandmother,” a god-like android, built thousands of years ago by members of the lost civilization that existed on Kepler 22b.

Santo will play “Vrille,” a fully humanoid android custom built to look and behave just as the real Vrille Pell did the year she committed suicide. Vrille is rebellious, impulsive, dark – and has an affection for rabbits and other small animals, which she likes to pet and hold when she is overtaxed. Though fairly stable, certain triggers cause Vrille to enter states of confusion, obsession and mania.

Harkness will play “Tamerlane,” an atheist army grunt soldier with a defiant personality. His early life was a horror – until he found his calling with the atheist army, fighting the Mithraic on Earth. But now that he’s a member of the burgeoning atheist colony on Kepler 22b he is expected to forget the hate he feels towards his enemy and accept a number of Mithraic as neighbors – an expectation which he violently rebels against.

Engelbrecht will play “Decima.” Highly educated, Decima was a prominent scientist/weapons developer on Earth who did a lot of immoral things in order to achieve success/domination in her field. She is notoriously ruthless – but still carries guilt – though she erased much of her guilty feelings with futuristic therapies she personally helped develop.

Saayeng will play “Nerva,” a tough atheist woman who runs an underground network of goods and services. Nerva is a civilian who was brought aboard a hijacked ark along with many others, simply due to geography and the fact they identified as atheists. Nerva lost a child to disease during the trip to Kepler – and often secretly looks out for children living in the colony.
 
Laatst bewerkt:
De eerste aflevering is compleet wacko, in de goede zin.
Kwaliteit neemt door het seizoen wel af, maar zeker kijkwaardig. Benieuwd naar seizoen 2
 
Heb hem ook gezien en ik vind eerder dat het in het begin een beetje traag verloopt naar het midden toe een beetje versneld en duidelijker wordt en dan dat einde tja ….beetje teveel van het goede ?
Soit , als seizoen 2 eraan komt zal ik waarschijnlijk wel kijken maar om dit nu “de SF reeks van de afgelopen 10 jaar “ te noemen …..nee denk het niet . ;)
 
Crazy stuff in S2, durf voorlopig zeggen dat het beter is dan S1
 
ga wachten tot S2 volledig uit is, maar ik vond S1 echt al geweldig goed en snap de negatieve comments niet. Heb vaak het gevoel dat vele mensen trage series al snel onder de categorie slecht steken. Geen persoonlijke aanvallen, maar in mijn omgeving is dit vaak the case.
 
Eerste seizoen uitgekeken, ik start binnenkort aan het tweede. Mixed feelings over S01, voor mij iets te veel mysterie. Het geeft mij een beetje hetzelfde gevoel als Prometheus & Alien Covenant: Vage shit waarbij het nooit echt duidelijk is waar het naartoe gaat, alsof de scenarioschrijvers het eigenlijk allemaal zelf niet goed wisten. Langs de andere kant wel verfrissend dat er een totaal ander sfeertje in deze serie hangt dan de zoveelste tien in een dozijn scifi/fantasy serie.
 
Eerste seizoen uitgekeken, ik start binnenkort aan het tweede. Mixed feelings over S01, voor mij iets te veel mysterie. Het geeft mij een beetje hetzelfde gevoel als Prometheus & Alien Covenant: Vage shit waarbij het nooit echt duidelijk is waar het naartoe gaat, alsof de scenarioschrijvers het eigenlijk allemaal zelf niet goed wisten. Langs de andere kant wel verfrissend dat er een totaal ander sfeertje in deze serie hangt dan de zoveelste tien in een dozijn scifi/fantasy serie.

Verwacht je niet aan antwoorden in seizoen 2.. gewoon kijken en genieten van de absurdheid die er is :unsure:
 
Jammer. Gisteren de eerste aflevering van seizoen één gezien, wat mij direct opviel in één van de eerste scènes, waarbij een transportding richting het moederschip rijdt, was hoe slecht de special effects waren. Ik was precies naar een game met settings op medium aan het kijken. Stond echt in schril contrast met de rest van de effecten in de serie.
 
Verwacht je niet aan antwoorden in seizoen 2.. gewoon kijken en genieten van de absurdheid die er is :unsure:
Vrouw verandert in een boom en wordt daarna opgevreten door een vliegende reuzenslang die het kind is van een android. Yep, that will do.
 
Toch maar S2 gebinged omdat ik wou weten hoe het verder ging.
T'is beter dan S1 maar veel logica zit er allemaal niet in.
 
Hoeft toch geen logica in te zitten? Zoals eerder gezegd, geniet gewoon van de absurditeit.
Ik ben fan alleszins.
 
Terug
Bovenaan