In de veronderstelling dat ik juist ben:
![]()
Doet me denken aan Honda NSX maar op basis van foto's klopt dat toch niet...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de veronderstelling dat ik juist ben:
![]()

. Het verbaast me eigenlijk dat deze niet herkend wordt, zeker gezien deze hier of op 9L toch regelmatig gepasseerd is.Ik kan gewoon zelfs niet zo heel veel sportieve limited editions aziaten bedenken. NSX, LFA, Een hoop GT-R's en een resem MX5'en, maar dat zijn ze allemaal niet.Wel nochtans is het dezelfde wagen
De kleur is misschien wel atypisch voor dit model. Maar als ik een foto met een nogal typische kleur zou posten, zou het te gemakkelijk zijn denk ik. Het verbaast me eigenlijk dat deze niet herkend wordt, zeker gezien deze hier of op 9L toch regelmatig gepasseerd is.
Het is een limited edition van een sportieve versie van een gezinswagen.Ik kan gewoon zelfs niet zo heel veel sportieve limited editions aziaten bedenken. NSX, LFA, Een hoop GT-R's en een resem MX5'en, maar dat zijn ze allemaal niet.
Het rare is dat die eerste foto mij LED's lijken, en dus een moderne wagen. En die 2e foto lijken oude achterlichten te zijn. Die 2e foto deed me trouwens denken aan Alfa Romeo.
LOL, dat is hem inderdaadHyundai i30N
Besef nu pas dat dat geen achterlichten zijn 
Ik had eigenlijk verwacht dat het voor jou simpel ging zijn gezien jij toch een i30 N had gehad?LOL, dat is hem inderdaadBesef nu pas dat dat geen achterlichten zijn
![]()
Ja, en ik heb nog gedacht "ah die heeft van de aerodynamische flapje zoals de i30N"Ik had eigenlijk verwacht dat het voor jou simpel ging zijn gezien jij toch een i30 N had gehad?
Maar ik dacht dat dat achterlichten waren ipv de reflectoren. En het leek op die foto ook een meer coupé-model te zijn.
)QV bedoel jeQ4 , gewone heeft 1 ronde ingewerkte pijp
. Q4 is gewoon de awd.Het is Quadrifoglio Verde (groen klavertje 4 dus) en dat is QV. Q4 is letterlijk de term die Alfa Romeo gebruikt voor hun AWD systeem (de Veloce en Ti in het geval van de Stelvio denk ik).Quadrofoglio, wordt die niet als Q4 afgekort?