Raad de auto op basis van een detail

IMG_0378-BorderMaker.jpg
 
OK, van een lelijk gedrocht naar wat mij betreft één van de mooiste auto-ontwerpen ever.

Let wel, juiste omschrijving is belangrijk.

p720445205.jpg
 
Ik heb er na al die maanden nog geen idee van. Het design suggereert een wat ouder model, maar die banden doen dan weer iets recenter vermoeden. Hij is misschien ook wat te goed afgewerkt om oud te zijn.
 
Ik heb er na al die maanden nog geen idee van. Het design suggereert een wat ouder model, maar die banden doen dan weer iets recenter vermoeden. Hij is misschien ook wat te goed afgewerkt om oud te zijn.
Die vents doen me denken aan een laagliggende middenmotor (of rear-engine) en dan kom je bijna altijd bij Porsche uit.
Het dak lijkt echter een verwijderbare hard top, en die hebben bij Porsche een schuin aflopende achterruit...
Dus ik zit ook vast.
 
Die vents doen me denken aan een laagliggende middenmotor (of rear-engine) en dan kom je bijna altijd bij Porsche uit.
Het dak lijkt echter een verwijderbare hard top, en die hebben bij Porsche een schuin aflopende achterruit...
Dus ik zit ook vast.
Volgens mij een mustang aan die vents te zien. Maar welke da's weer iets anders ..
 
Nee Google maar eens op side louvers ford Mustang.

@Sovereign001 mijn gok: Ford Mustang van '68?

Edit: @anders. Ah nu zie ik wat je bedoelt, idd die zitten hier lager.
En in de andere richting, dit zijn inlaten terwijl het bij Mustang uitlaten zijn. Dus ik vermoed koeling voor een boxer of wankelmotor die daar ergens moet steken (een normale motor zou hoger uitkomen).
Maar ik vind echt geen enkel model met zo'n dak.
 
En in de andere richting, dit zijn inlaten terwijl het bij Mustang uitlaten zijn. Dus ik vermoed koeling voor een boxer of wankelmotor die daar ergens moet steken (een normale motor zou hoger uitkomen).
Maar ik vind echt geen enkel model met zo'n dak.
Hebben die 911 singers niet zo een blauw/oranje Livery? Maar lijkt me hem toch niet te zijn.
 
Terug
Bovenaan