iamhollywood
Well-known member
Mja wij zijn Finance business partners, als er iets nodig is moet je onmiddellijk kunnen ingrijpen. In zijn geval ging dat vaak over het uitvoeren van betalingen, zo is HR er dan ook op uitgekomen want hij was er zelden als ze een dringende betaling hadden.Maar dan ga je er van uit dat je dat werk enkel binnen laat ons zeggen de normale kantooruren kan uitvoeren en dat je telkens met korte strikte deadline zit... er zijn zoveel jobs waar geen strikte korte deadlines op staan. Als je op projecten werkt heb je meestal gewoon een deadline waar je tegen aan werkt, dan is het zaak van goed in te plannen en conflicten te vermijden.
Ik heb alleszins geen job waar ze mij kunnen opbellen van "ge moet NU DIRECT dit actie x doen", eerder van "Kunde gij da eens doen als ge tijd hebt?". Of, maakt eens een offerte voor klant x project y: deadline over 2 of 3 weken... das planning. De conflicten waar jij over spreekt zullen van toepassing zijn voor een aantal jobs maar voor een heel aantal jobs ook niet.
Daarnaast werkten wij in een internationale omgeving met veel calls doorheen de dag (collega's in de US en Azië), hij kwam gewoonweg niet opdagen omdat zijn teams zogezegd niet werkte. Vermoedelijk omdat hij op hetzelfde moment een call voor een andere klant had.

. Als ik 3 weken tijd heb voor een offerte begin ik meestal een week voor de deadline te kijken wat er ongeveer moet gebeuren om dan altijd hard te panikeren want "shit, das veel meer werk dan gedacht"
"Hier heb je twee jaar, aan 't eind graag een rapport en een studiedag."