Quick link forums mobile

Bliksem icoon geeft nieuwe posts en anders op 3streepjes en forums klikken.
Begrijp wel dat de snellink naar front page een beetje dwaas is, maar echt veel werk is het nu toch ook niet om in het forum overzicht te blijven.
 
Ja, zo kan je alles wegmoffelen onder ‘zoveel moeite is dat nu niet he’.

Maak het dan een setting misschien, per user instelbaar, gezien dit forum nu toch zo makkelijk ‘uitbreidbaar’ is.
 
W9NRi1r.png
 
Wat gemakkelijkere links op het forum zouden idd niet misstaan, zeker mobiel.
Snel ff iets in elkaar geflanst, dit zou ik al super handig vinden omdat de functies zijn die ik meest gebruik:
download.png


Is veel toegangkelijker mobiel en je zal ook wat minder vragen krijgen over tapatalk. Desnoods toon je alles via knoppen die je als gebruiker kan (des)activeren en enkel tonen wat jij wil. Zo "sluit je niemand uit" en elk kan zijn eigen ding doen hoe men het liefst werkt.
Als backup, als je iets niet geactiveerd hebt, heb je altijd nog het zijmenu uiteraard.
 
Ik ben niet helemaal mee, geloof ik.
Dat het logo naar de frontpage gaat, is logisch. Dat is op quasi elke website zo.
Naar het forum ga je op mobiel toch met twee klikken? Drie streepjes -> Forum. Zelfs maar één klik als je ia "nieuwe berichten" wilt gaan.

En eens je daar bent, zitten alle functies uit die sneltoetsen ook maar één klik diep in het snelmenu. Dus ik denk dat ik niet helemaal mee ben, maar volgens mij besparen die knoppen dus één klik, maar nemen ze wel een hele breedte in beslag.
 
Hier heb ik dat opgelost door gewoon de link naar het forum in mijn favorieten van Safari te zetten.

Safari openen => Bg en ik ben hier.

Enige dat ik nog mis in vergelijking met Tapatalk is het ingelogd blijven zodat ik niet telkens opnieuw moet inloggen. Ik leeg dagelijks mijn geschiedenis dus dan werkt dat ingelogd blijven niet meer natuurlijk.

Ik heb ook de indruk dat autocorrect agressiever ingrijpt via Safari dan via Tapatalk, ofwel typ ik tegenwoordig te snel/meer fouten :p
 
Ik ben niet helemaal mee, geloof ik.
Dat het logo naar de frontpage gaat, is logisch. Dat is op quasi elke website zo.
Naar het forum ga je op mobiel toch met twee klikken? Drie streepjes -> Forum. Zelfs maar één klik als je ia "nieuwe berichten" wilt gaan.

En eens je daar bent, zitten alle functies uit die sneltoetsen ook maar één klik diep in het snelmenu. Dus ik denk dat ik niet helemaal mee ben, maar volgens mij besparen die knoppen dus één klik, maar nemen ze wel een hele breedte in beslag.
Ik denk dat veel mensen een knop willen om makkelijk naar het “Forum overzicht” te gaan, ook al zitten ze op het forum. Heel in het begin kon dit door het logo aan te klikken, nu is dat logischerwijs de homepage.

OP wil dus concreet 1 snelknop voor forum overzicht.
 
Inderdaad, gewoon een mogelijkheid om snel naar het algemeen overzicht te gaan zoals in het begin op het logo, al die extra knoppen zoals hierboven moeten voor mij niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: KO
Terug
Bovenaan