Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeeKan, StanTem werkelijk goed dansen ?
Stantem kan zo goed dansen dat just dance zijn filmpje verwijderd heeftKan, StanTem werkelijk goed dansen ?
Memorexxx is al gebanned.wie krijgt de eerste ban op BG
Ok dees wil ik ook weten... en hoeveel forum exen die elkaar wel/niet nog kunnen uitstaanHoeveel forumkoppels/-baby's telt 9lives?

Hoe zouden de mods dat nu weten :')Hoeveel forumkoppels/-baby's telt 9lives?
Hun eigen baby's tellen, tiens. Macht erotiseert toch?Hoe zouden de mods dat nu weten :')
Hier toch niets van te merken.Hun eigen baby's tellen, tiens. Macht erotiseert toch?

Meermaals.Hoeveel ambras hebt ge al gehad omdat ge teveel met het forum bezig was.

Stantem kan zo goed dansen dat just dance zijn filmpje verwijderd heeft

Dat gaat ZO diep dat we een "you can't handle the truth" gif gaan nodig hebben vrees ik. Zou onze legal dienst al in orde zijn? Misschien toch maar niet...Wat Frank Molnar/Gunk nu juist allemaal gedaan of geprobeerd hebben om 9L te verkloten.
Dat gaat ZO diep dat we een "you can't handle the truth" gif gaan nodig hebben vrees ik. Zou onze legal dienst al in orde zijn? Misschien toch maar niet...
Ja nu ben ik alleen nog maar meer curieuzer.Dat gaat ZO diep dat we een "you can't handle the truth" gif gaan nodig hebben vrees ik. Zou onze legal dienst al in orde zijn? Misschien toch maar niet...