Publieke uitnodigingsgolven gestart -- Crowdfunders aanmelden aub!

Vanaf heden gaan we in golven een gelimiteerd aantal uitnodigingssleutels genereren om niet-crowdfunders al te laten overstappen.

Hierdoor wordt het overzicht voor mij wat moeilijk om de crowdfunders er uit te gaan filteren. Indien je als crowdfunder vanaf nu geregistreerd bent en je merkt dat je de tag nog niet hebt, stuur mij gerust een PM op dit forum met je gebruikte paypal-adres en bedrag en dan fix ik je tag zodra ik een gaatje tijd vind :)

De firma dankt u!

meme.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan kunt ge beter uw avatar op 9L aanpassen naar een fotoke dat verwijst naar dit forum ofzo.
Als je dat collectief doet dan is het ook heel duidelijk voor bezoekers dat er wat gaande is.

Een onderschrift geldt namelijk enkel voor berichten die je vanaf dan post.
Een avatar wijzigt onmiddelijk op uw hele historiek.

Maarja... is daar een template van :)
Dat is nog een goed idee.
 
Is er nog een mogelijkheid om bij te leggen bij de crowdfunding? Wil hier gerust wat euro’s in pompen 😉
 

Hoe zit het met het financiële plaatje, waar kunnen we doneren?
We zijn heel blij dat de vraag er quasi meteen kwam vanuit de community om een crowdfunding op te zetten voor een doorstart van 9lives. En die funding ging ook erg vlot. Hartverwarmend vlot. Nu zijn we op een punt beland waarin we dat geld goed willen aanwenden en dat duidelijk willen meedelen, en omdat het bedoeld was als geld voor de opstart, is het duidelijker als dat geheel afgerond wordt. De pool is dus op dit moment gesloten.

Maar we zullen in de nabije toekomst misschien nog wel eens beroep moeten doen op jullie vrijgevigheid en zin om dit verder te zetten. Als dat het geval is, laten we zeker op tijd iets weten, met opnieuw een even duidelijk en afgelijnd plan als hiervoor.
 

Hoe zit het met het financiële plaatje, waar kunnen we doneren?
We zijn heel blij dat de vraag er quasi meteen kwam vanuit de community om een crowdfunding op te zetten voor een doorstart van 9lives. En die funding ging ook erg vlot. Hartverwarmend vlot. Nu zijn we op een punt beland waarin we dat geld goed willen aanwenden en dat duidelijk willen meedelen, en omdat het bedoeld was als geld voor de opstart, is het duidelijker als dat geheel afgerond wordt. De pool is dus op dit moment gesloten.

Maar we zullen in de nabije toekomst misschien nog wel eens beroep moeten doen op jullie vrijgevigheid en zin om dit verder te zetten. Als dat het geval is, laten we zeker op tijd iets weten, met opnieuw een even duidelijk en afgelijnd plan als hiervoor.

Wat gaat BG zo kosten op maandelijkse basis? Nu de grote initiële kostenposten wat achter ons liggen.
 
Terug
Bovenaan