PSP

Status
Niet open voor verdere reacties.

mXXX

Active member
iTrader: 100% (49/49)
Gevraagde goederen
Psp
Binnenkort gaan we op autovakantie en wil ik graag voor mijn 6 jarige een PSP aanschaffen zodat ze beetje kan spelen in de wagen.
Uiteraard een werkende toestel gezocht, games erbij is zeker welkom maar geen vereiste (heb nog een game of 2 liggen, maar mijn PSP is stuk)
Max 20 euro, iemand dat ons kan helpen?
 
Je PSP is stuk zeg je, welk type is het?
Ik heb nog eentje liggen (een 2000-versie), maar zonder batterij. Dus mocht die batterij erin kunnen, dan kunnen we tot een compromis komen misschien :)
 
Geen idee, ik check het thuis eens vanavond.
Buiten de batterij is die of in goede staat?
Zijn er games bij? Welke versie van firmware staat er op? Wat zou je er voor willen?
 
Ik denk fw 6.60, in heel goede staat (geen mankementen). Ik heb nog games ook, kan die gerust opsommen voor u als je meer weet rond de batterij.
 
Mijn batterij is ook stuk :(
Ernet uit de psp gehaald en die is helemaal opgeblazen...
Maar ik heb online eens gekeken en voor 15 euro heb ik een nieuwe batterij ongeveer. Hoeveel had je nog graag gehad voor uw psp (welke games en hoeveel voor de games?)
 
Had graag 35 gehad voor de PSP en de games zijn:

Geronimo Stilton
FIFA 10 (enkel UMD)
Kingdom Hearts: Birth By Sleep
Motorstorm Arctic Edge (handleiding + game)
Buzz De strafste van België
Need for Speed Carbon (platinum)
Tekken Dark Resurrection (platinum)
FIFA 07 (handleiding + game)
Echochrome (handleiding + game)
Lumines II (handleiding + game)
Great Battles of Rome (handleiding + game)
Marvel Ultimate Alliance 2 (handleiding + game)
Crash Mind over Mutant (Essentials)
LEGO Batman (sealed, Frans hoesje)
Lord of the Rings: Aragorn (sealed, Frans hoesje)
 
Jammer genoeg aan de te hoge kant voor mij. Valt niet binnen het budget en de games zijn wat 'te advanced' voor een 5 jarige :)

Iemand anders dat nog een werkende PSP heeft liggen voor max 20 euro? Games moet er niet bij zijn
 
Ik moet nog een batterij kopen en dan zit ik al aan ongeveer over de 50 euro.
20 euro zonder games lijkt mij een schappelijk prijs? En veel geld wil ik er niet tegen smijten want ik weet niet hoe een kindje van 5 jaar er mee zal omgaan en lijkt me een perfecte introductie om te gamen.
 
Ik moet nog een batterij kopen en dan zit ik al aan ongeveer over de 50 euro.
20 euro zonder games lijkt mij een schappelijk prijs? En veel geld wil ik er niet tegen smijten want ik weet niet hoe een kindje van 5 jaar er mee zal omgaan en lijkt me een perfecte introductie om te gamen.
Zonder batterij misschien aan de grens inderdaad, maar €20 is wel echt laag. €35 voor een werkende PSP en batterij zou een zeeeer mooie prijs zijn. Begrijp het wel hoor dat je er nu geen hopen geld wil tegen gooien niet wetende of het iets wordt, maar dan is het eerder afweken of het de moeite is of niet. Want zelf €50 voor een propere werkende PSP is echt een deftige prijs, gewoon niet eentje dat je zelf wil betalen :)
 
Beter gewoon op één of andere plaatselijke rommelmarkt een 2DS/3DS aanschaffen. Genoeg spellen te vinden voor kinderen van die leeftijd op dat platform. €20 voor een PSP ga je hier nooit vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan