PS5 waar nog te vinden?

Ik kom net van GM Leuven en ging bijna mijn pre order cancelen tot dat ze zegt dat ik bij volgende levering zit van komende week. Ik zou dus ten vroegste donderdag erachter kunnen komen (mits ik nog het finale sms krijg) Als er iemand omgeving Leuven zit en nog een disc versie zoekt...
Ter info: mijn pre order is van 21 september.
Yes pls, :bow: ben van regio Leuven

Ik vind het niet meer terug maar wanneer werden de winnaars verwittigd? Vandaag zeker? Maar tussen wel tijdslot?

Tussen 12 uur en 21 uur krijgt iedereen die meegedaan heeft een mail of ze 1 kunnen bestellen of niet, de winnaars worden ook opgebeld.

Wel nieuwe batch van 800 PS5's binnen 14 dagen in dezelfde loting. Zo gaat het wel nog vooruit.

Net telefoon gekregen................van mijn vader of ik naar de apotheker wou gaan :sop:
Bij de eerste beltoon had ik stiekem een vreugdekreetje.

Wel nieuwe batch van 800 PS5's binnen 14 dagen in dezelfde loting. Zo gaat het wel nog vooruit.
Was er geen sprake van 300k geïnteresseerden voor 2.000 consoles? Dan zijn die 800 bijkomende natuurlijk een druppel op een hete plaat...

Eén ding geeft het wel aan: dat er blijkbaar stilaan een verhoging van de productie is doorgevoerd OF dat er momenteel meer units naar Europa verstuurd worden.

Terug
Bovenaan