PS5 waar nog te vinden?

die indruk heb ik ook. Ben nog een digitale aan het zoeken voor een collega, maar zie die amper passeren. Tenzij in die debiele nedgame bundels.
Op site van Dreamland heeft volgens mij deze week een volledige? dag de digital beschikbaar gestaan. In ieder geval toch lang.

Gisteren toegekomen via bol.com ! Wat een lekker ding. Nu nog een voor m'n broer vinden en toch een stress punt minder :D
We zijn allebei ingeschreven op de loting, dus als we toevallig beide geluk hebben, zal de 2de hier ook komen te staan tegen aankoopprijs.

Ik kom net van GM Leuven en ging bijna mijn pre order cancelen tot dat ze zegt dat ik bij volgende levering zit van komende week. Ik zou dus ten vroegste donderdag erachter kunnen komen (mits ik nog het finale sms krijg) Als er iemand omgeving Leuven zit en nog een disc versie zoekt...
Ter info: mijn pre order is van 21 september.

Ik kom net van GM Leuven en ging bijna mijn pre order cancelen tot dat ze zegt dat ik bij volgende levering zit van komende week. Ik zou dus ten vroegste donderdag erachter kunnen komen (mits ik nog het finale sms krijg) Als er iemand omgeving Leuven zit en nog een disc versie zoekt...
Wil er gerust even voor naar leuven rijden hoor :)

Ik ben ook kandidaat!

Die loting is ook wel een mop.
Ik wil helemaal hun app niet installeren :p
ik vind het vooral kak dat je als je al wint, er 1 moet kopen met een accessoire bij.
Maar goed, ik heb nog niet direct nood aan een ps5 aangezien ik op een 1080p beamer game, dus ik zou deze ook al moeten upgraden.

ik vind het vooral kak dat je als je al wint, er 1 moet kopen met een accessoire bij.
Maar goed, ik heb nog niet direct nood aan een ps5 aangezien ik op een 1080p beamer game, dus ik zou deze ook al moeten upgraden.
moeten is veel gezegd. je gaat sowieso al betere frames waarnemen dan op de ps4

Ben ook van Leuven dus ben ook zeker kandidaat! ;-)

Terug
Bovenaan