PS5 waar nog te vinden?

Een loting hé, en dan nog enkel via app, en dan nog enkel voor bundels.

Geniaal idee van Coolblue. De volgende keer dat ik iets koop van elektronica zal ik ook de namen van Coolblue, Mediamarkt, Bol, Amazon en wat nog allemaal op een papiertje schrijven en er een op goed geluk uit een hoed trekken.

Eigenlijk geniaal dat plat opportunisme van al die Nederlandse webshops met hun bundles "om het eerlijker te maken/scalpen tegen te gaan". Wa ne zever, gewoon extra omzet/winst voor hun ja.
Voor hoeveel gaat je PS5 op de 2dehands markt momenteel? €700-750? Dan doe je als Scalper nog steeds veel winst met de bundel met de extra controller, zelfs als je die extra controller gewoon in de vuilbak gooit (wat je dus niet doet).

LOL ik krijg deze mail van Bol.com juist

We zien dat je op de ''breng mij op de hoogte'' knop* hebt geklikt voor de nieuwe PlayStation 5. Helaas is de vraag naar de PlayStation groter dan de voorraad die we van Sony hebben gekregen.

Daarom hebben we ervoor gekozen de groep die als eerste op de ‘’breng mij op de hoogte’’ knop heeft geklikt, vanochtend te informeren over de nieuwe voorraad. Inmiddels zijn we helaas weer door de voorraad heen. We begrijpen dat dit een teleurstelling voor je is maar vinden het belangrijk je hierover te informeren.

Zodra we weer een nieuwe voorraad aan PlayStations krijgen, laten we dit aan de eerstvolgenden in de wachtrij weten. We snappen dat je benieuwd bent naar je plek in de wachtrij. Helaas kunnen we je hier geen antwoord op geven. Ook de klantenservice heeft hier geen zicht op en kan je geen informatie geven over je plek in de wachtrij. Je kunt erop vertrouwen dat we eerlijk te werk gaan.

Gisteren toch ook nog één via Bol.com kunnen bemachtigen voor een vriend, ik zag de melding te laat maar ik bleef gewoon opnieuw proberen en ineens zat ie in de winkelmand. Vandaag zou levering al zijn, ben benieuwd..

Nu heeft iedereen in mijn vriendenkring (die 1 wilt) er dan normaal eentje. Hier nog veel volk op zoek precies? Als ik eentje kan bemachtigen ga ik er toch voor, dan hoop ik hier 'ns iemand een plezier te kunnen doen.

Heb me alvast ingeschreven bij Coolblue. Heb zelf al een PS5 ondertussen, maar als ik 1 kan bestellen dan zet ik hem hier wel te koop.

Ik geef de zoektocht op... Zit sinds launch te zoeken en te zoeken, game mania blijft ook ma duren eer ik 1ne heb, de batches van bol.com's ed loop ik ook mis. Heb mij 1ne aangeschaft via ebay. Nen disc edition voor 650 euro dus cva nog. Verkoper heeft 500 transactie's en 100% feedback en heb betaald met paypal dus moest het mislopen dien ik gewoon ne claim in. Tis eig de meerprijs totaal ni waard maar kben de zoektocht zo zo beu en zo heb ik er toch eindelijk 1ne. :)

Ik geef de zoektocht op... Zit sinds launch te zoeken en te zoeken, game mania blijft ook ma duren eer ik 1ne heb, de batches van bol.com's ed loop ik ook mis. Heb mij 1ne aangeschaft via ebay. Nen disc edition voor 650 euro dus cva nog. Verkoper heeft 500 transactie's en 100% feedback en heb betaald met paypal dus moest het mislopen dien ik gewoon ne claim in. Tis eig de meerprijs totaal ni waard maar kben de zoektocht zo zo beu en zo heb ik er toch eindelijk 1ne. :)
Je moest via MM gaan. Kheb ook 1 maand moeten wachten maar uiteindelijk heb ik hem.
Heb mij ook ingeschreven via CB als ze mij nemen koop ik hem en ga hem in de vriendenkring eerst aanbieden en moest niemand hem hebben verkoop ik hem hier.

Gisteren toch ook nog één via Bol.com kunnen bemachtigen voor een vriend, ik zag de melding te laat maar ik bleef gewoon opnieuw proberen en ineens zat ie in de winkelmand. Vandaag zou levering al zijn, ben benieuwd..

Nu heeft iedereen in mijn vriendenkring (die 1 wilt) er dan normaal eentje. Hier nog veel volk op zoek precies? Als ik eentje kan bemachtigen ga ik er toch voor, dan hoop ik hier 'ns iemand een plezier te kunnen doen.
Bij deze ontvangen vandaag. De batch van gisteren bij Bol was dus wel een goeie precies, niet zoals vorige keer toen de helft nog een annulatie per mail kreeg. :unsure:

Vandaag al 2 valse positieven bij amazon fr en it.
Het ging over resellers, niet amazon zelf en deze leveren niet naar belgie.

Iemand ook het gevoel dat de overgrote meerderheid disk editions zijn terwijl ik nauwelijks de digital version zie voorbijkomen?

die indruk heb ik ook. Ben nog een digitale aan het zoeken voor een collega, maar zie die amper passeren. Tenzij in die debiele nedgame bundels.

Terug
Bovenaan