PS5 waar nog te vinden?

Als je inschrijft op sony website, en een uitnodiging krijgt kan je dan versie kiezen digitale of disc?
Al tijdje ingeschreven maar toen geen bevestigingmail van gahad, is dat normaal?
Ja dat is normaal. Ik heb zo'n 6 maand moeten wachten vooraleer ik eentje mocht bestellen. Je krijgt de keuze tussen disc of digi.

Carrefour Hypermarkten lijken sinds gisteren ook bundels te verkopen : PS5 Disk + extra Dualsense + GOW Ragnarok + GT7 + Spiderman MM voor €780 (als ik goed gekeken heb). Hing uit buiten aan Carrefour Brugge, maar ben dan binnen wel vergeten te kijken of ze er nog hadden. Ik neem aan dat het een actie is in alle Hypermarkten dan.

Had deze ochtend voor de 2e keer kans om te bestellen via de Playstation store via uitnodiging. 2e keer dat het misliep helaas. Moet je daar eigenlijk snel handelen? Telkens mooi op tijd op de link geklikt voor toegang. Eerste keer kon ik niet in het winkelmandje, nu liep het mis bij het afrekenen zelf (bleef maar laden). Had gehoopt op nog een onverwacht kerstcadeau.

Had deze ochtend voor de 2e keer kans om te bestellen via de Playstation store via uitnodiging. 2e keer dat het misliep helaas. Moet je daar eigenlijk snel handelen? Telkens mooi op tijd op de link geklikt voor toegang. Eerste keer kon ik niet in het winkelmandje, nu liep het mis bij het afrekenen zelf (bleef maar laden). Had gehoopt op nog een onverwacht kerstcadeau.
Hier ook, ik kreeg eerst foutmelding en daarna lukte het ook maar niet om af te rekenen.
Spijtig.

je vind ps5's nu toch wel redelijk veel gewoon in de winkels hoor ...
ok, wel met veel bundle shizzle, maar wat je niet nodig hebt kan je verkopen

je vind ps5's nu toch wel redelijk veel gewoon in de winkels hoor ...
ok, wel met veel bundle shizzle, maar wat je niet nodig hebt kan je verkopen
Idd mijn vrouw moest voor haar werk iets gaan halen in mediamarkt oostakker, en er lagen er ook een aantal. Vorige week zelf digitale zien staan, prijs stond er niet bij is sowieso veel minder want ze kunnen er geen fysieke games bij steken.

Damn koop ik er gisteren 1 en de ps5 is terug verkrijgbaar in sommige winkels. Moet ik altijd juist hebben :oink:
Daarstraks in de game mania ook, nou ja wachten maar tot volgend week tot de mijne word geleverd.

Daarstraks een koppel naar buiten zien stappen met 2 PS5 Ragnarok bundels. Er zijn er 2 die een fijne kerst gaan hebben. Toen ik er binnenstapte stonden er in elk geval geen. :unsure:

Edit: efkes voor de duidelijkheid wegens de steun emojies. Ik heb mijn PS5 al sinds vorig jaar. Ik vond het gewoon een beetje grappig. :unsure:

Laatst bewerkt:
Daarstraks een koppel naar buiten zien stappen met 2 PS5 Ragnarok bundels. Er zijn er 2 die een fijne kerst gaan hebben. Toen ik er binnenstapte stonden er in elk geval geen. :unsure:

Edit: efkes voor de duidelijkheid wegens de steun emojies. Ik heb mijn PS5 al sinds vorig jaar. Ik vond het gewoon een beetje grappig. :unsure:

Gij se achterbakse ondermaatse ps5 onderlegger, ons zeu veur de gek ouwe :offtopic: :smile:

318069984_1207908870078872_4713938271238313264_n.png

Dat iedereen is stopt met die misselijkmakende bundles te kopen…
Het is stilaan wel al goed geweest. Gewoon los verkopen, dat moeten ze doen! :P

Terug
Bovenaan