Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon websites als Bol enzo in de gaten houden en vroeg of laat scoor je er wel 1Ik wil ps5, maar ps5 wil mij ni denk ik
Waarom wil je de disc precies?Heb al bijna een jaar een digital edition, maar wil nu eigenlijk toch een disc versie. Ook maar eens beginnen uitkijken om eentje ergens op de kop te kunnen tikken. En hopelijk mijn DE kwijt te raken zonder verlies.
Klinkt mss dom, maar ik mis het om eens rond te snuisteren tussen games in fysieke winkels en dan ook effectief iets te kopen. Nu blijft het enkel bij kijken. Idem voor films (die ik nu zonder blu-ray speler niet kan afspelen).Waarom wil je de disc precies?
Moest ik iemand het aanraden, zou ik ook ondertussen zeggen een Disc versie (heb zelf een digital). En dit puur op het feit dat je in online en fysieke winkels veel meer kortingen krijgt op de ps5 games dan in de Sony PlayStation Store Digital. Die 100 EUR extra win je sowieso terug op 7 jaar PS5.Waarom wil je de disc precies?
Tcho, de droogte van begin dit jaar lijkt toch voorbij te zijn... de eerste 3-4 maand van het jaar was er gewoon weinig tot niks te rapen. De laatste weken zijn er toch verschillende drops per week. Media Markt heeft toch serieuze ladingen binnen gekregen de afgelopen maand onder andere.Ondertussen zou je toch verwachten dat hij iets vlotter beschikbaar is. Maar niks is minder waar![]()

Ik zou ne keer bellen, gaat ge veel meer mee weten.Krijgt Game Mania Kontich veel PS5's binnen? Anders passeer ik er vanaf nu altijd na mijn werk![]()
Ik wil ps5, maar ps5 wil mij ni denk ik

iBood kennende hadden ze er waarschijnlijk 2 ofzo... goe veel reclame gemaakt op voorhand zodat iedereen die hunt in het oog heeft en ondertussen kopen mensen allerhande rommel die ze eigenlijk niet echt aan het zoeken waren en een prijs die eigenlijk veel minder mooi is dan dat hij lijktHaha net voorbij gekomen op de ibood hunt. Letterlijk op 1sec uitverkocht ofzo. Ik klik “ik neem er 1” en kwam zelf niet in mijn winkelmandje…