PS5 waar nog te vinden?

Heb al bijna een jaar een digital edition, maar wil nu eigenlijk toch een disc versie. Ook maar eens beginnen uitkijken om eentje ergens op de kop te kunnen tikken. En hopelijk mijn DE kwijt te raken zonder verlies.

Waarom wil je de disc precies?
Moest ik iemand het aanraden, zou ik ook ondertussen zeggen een Disc versie (heb zelf een digital). En dit puur op het feit dat je in online en fysieke winkels veel meer kortingen krijgt op de ps5 games dan in de Sony PlayStation Store Digital. Die 100 EUR extra win je sowieso terug op 7 jaar PS5.

We zitten jammer genoeg nog te vroeg in de lifecycle van de PS5 om echt al veel en goede sales te hebben met bv easter sale etc.

Ik heb gisteren 1 PS5 Disc meegenomen van game Mania , natuurlijk had ik er net 1 kunnen kopen.

Indien iemand interesse heeft staat op B&S komt met Horizon Forbidden west en laadstation.

Mag weg voor winkelprijs uiteraard van 598€.

Groetjes

Ondertussen zou je toch verwachten dat hij iets vlotter beschikbaar is. Maar niks is minder waar :p
Tcho, de droogte van begin dit jaar lijkt toch voorbij te zijn... de eerste 3-4 maand van het jaar was er gewoon weinig tot niks te rapen. De laatste weken zijn er toch verschillende drops per week. Media Markt heeft toch serieuze ladingen binnen gekregen de afgelopen maand onder andere.

Haha net voorbij gekomen op de ibood hunt. Letterlijk op 1sec uitverkocht ofzo. Ik klik “ik neem er 1” en kwam zelf niet in mijn winkelmandje…

Haha net voorbij gekomen op de ibood hunt. Letterlijk op 1sec uitverkocht ofzo. Ik klik “ik neem er 1” en kwam zelf niet in mijn winkelmandje…
iBood kennende hadden ze er waarschijnlijk 2 ofzo... goe veel reclame gemaakt op voorhand zodat iedereen die hunt in het oog heeft en ondertussen kopen mensen allerhande rommel die ze eigenlijk niet echt aan het zoeken waren en een prijs die eigenlijk veel minder mooi is dan dat hij lijkt :unsure:

Vandaag extreem veel geluk gehad in fnac gent, was daar toevallig voor iets te checken en ze hadden bundels binnen, de laatste kunnen kopen, is wel digital maar dat kan me uiteindelijk niet veel schelen.

Ugh heb nog altijd geen. Wat zijn de trukken? Zou graag eentje hebben voor na de zomer :)

Terug
Bovenaan