Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar heb die geannuleerd om een disc te kopenDoeme iemand een digitale kunnen kopen?![]()

499,99.Wat was de prijs voor de disc versie?
Dat is de normale prijs voor een losse discversie dacht ik? 400 voor digital en 500 voor Disc, of vergis ik me?499,99.
Dat is de normale prijs voor een losse discversie dacht ik? 400 voor digital en 500 voor Disc, of vergis ik me?
Dan ga ik Bol maar eens in het oog beginnen houden, de bundels weiger ik te kopen.
Heb een digital in reservatie staan voor @Milathis maar heb wel nog een disc in de aanbieding?Laatste dagen in meerdere game mania's (hasselt en genk) gaan kijken voor een digital edition maar helaas niets te vinden... hopelijk is hij binnen een paar maanden beter beschikbaar![]()
Hoeveel moet die kosten?Heb een digital in reservatie staan voor @Milathis maar heb wel nog een disc in de aanbieding?
Je mag me altijd laten weten wat je prijs is....Heb een digital in reservatie staan voor @Milathis maar heb wel nog een disc in de aanbieding?
Heb je een pb gestuurdExcuses, het is dus een disc die ik in reservatie heb. Digital nog beschikbaar