PS5 waar nog te vinden?

Het is een hele tijd stil geweest in 2022 maar ik heb toch het gevoel dat er stilaan wat meer regelmaat begint te komen in de drops. Het feit ook dat er Media Markt bundels zelfs een aantal dagen beschikbaar blijven is toch ook al een teken dat het stilaan begint te keren denk ik. Ok, het was een schandalig samengestelde (en daardoor ook dure) bundel maar dan nog... die bundels hadden 6 maand geleden nog buiten gevlogen alsof het niks was.

We zijn nog wel effe verwijderd van winkels die de PS5 gewoon in de rekken hebben liggen at all times, laat staan losse units maar toch, er lijkt licht aan het einde van de tunnel te komen, nog niet meteen maar het is een begin.
Met nieuwe lockdowns in china en de oorlog zou ik daar toch niet zo zeker van zijn.

https://businessam.be/de-crisis-in-de-chipindustrie-is-nog-niet-voorbij/

Laatst bewerkt:
* PS5
* cosmic red controller
* laadstation
* 1 jaar PSplus
* Stranger of Paradise
* COD: Vanguard
* GTA V

Voor het zachte prijsje van €810. MediaMarkt pls... wat een absolute kutbundel weeral :rofl:

* PS5
* cosmic red controller
* laadstation
* 1 jaar PSplus
* Stranger of Paradise
* COD: Vanguard
* GTA V

Voor het zachte prijsje van €810. MediaMarkt pls... wat een absolute kutbundel weeral :rofl:
Jammer van al die rommel erbij...
Zoek nog een tweede, maar heb geen behoefte aan al die games en extra accessoires.

Gamemania in dendermonde binnen gestapt en prijs (denk wel de laatste, er stond er toch maar 1). Bundel met HFW en GT7, maar HFW had ik sowieso er toch bijgekocht.. GT7 nemen we er maar bij dan

PlayStation Plus, controllers, Horizon Forbidden West en Gran Turismo 7 verkopen nochtans goed.
Nu zijn het tenminste 'deftige' bundels.
De bundel gt en horizon kan nog wel
Had horizon ook wel gekocht maar 80€ per game doe ik nooit
Zeker niet voor een single player game
Het is de console met die andere schroef dus niet meer release model
Uiteindelijk ben ik tevreden en wat ik nu nog koop is de zwarte platen al zijn ze schandalig duur

En wat nut heeft dit dan voor mediamarkt. Gewoon extra verkoop cijfers dan. Triest
Dat is de reden bij alle verkopers. Velen proberen het te vermommen als zijnde een 'anti-scalper maatregel' maar dat is zever in pakskes.

Bundels -> meer omzet en meer netto winst t.o.v. een losse console.

Ik heb hier een Digital Edition via Amazon kunnen kopen. Was bedoeld voor een vriend van een vriend, maar die heeft afgehaakt. Kan ik er hier iemand een plezier mee doen? De prijs is wat ik ervoor betaald heb: €406.

Buy&Sell

Laatst bewerkt:
Kmoest inloggen en kwas al te laat omdat mijn paswoord niemeer wist, en die in de app ni terug vond. Jammer

Terug
Bovenaan