PS5 waar nog te vinden?

Uitnodigingslink gisteren ontvangen voor vandaag de verkoop bij Playstation zelf. Ik raak binnen en selecteer een PS5 disc versie, voer mijn betalingsgegevens in en krijg volgende boodschap:

"Controleer de itemlimiet voor een of meer items in je winkelwagentje en of je een geldig factureringsadres en leveringsadres hebt ingevoerd".
:sop:

Alles correct ingevoerd en ook maar 1 PS5 aangeduid.

Blijkbaar in verschillende Dreamland winkels vandaag weer een levering geweest. Loont dus de moeite om even te bellen om te vragen of er nog op voorraad zijn en dan snel ernaartoe te gaan. ;)

Blijkbaar in verschillende Dreamland winkels vandaag weer een levering geweest. Loont dus de moeite om even te bellen om te vragen of er nog op voorraad zijn en dan snel ernaartoe te gaan. ;)
Roeselare alvast alles al op 's ochtends vroeg. Vraag mij dan echt af wie die mensen zijn...

Roeselare alvast alles al op 's ochtends vroeg. Vraag mij dan echt af wie die mensen zijn...
Tis vakantie, er zal veel volk verlof hebben.
De mijne ook 'toevallig' vastgekregen omdat ik op een verlofdag 'sochtends er rap genoeg bij was na een drop.

Ik snap de frustratie, ook paar keer naast gegrepen, maar als je de telegram groepen volgt, heb je toch vrij snel eentje beet, vond ik.
Heb de mijne al van op release (vroeg genoeg gepre-ordered) maar ik frustreer mij vooral omdat er geen enkele manier is om eentje te bestellen. Zoek nog eentje voor op het werk, maar dan wordt het nog even afwachten :p

Ik bel wekelijks naar Game Mania en iedere keer hebben ze geen zicht op levering. Als ik op woensdag bel, hebben ze nog niks ontvangen en zal het misschien voor donderdag/vrijdag zijn. Dan eens op een donderdag gebeld, hadden ze op woensdag geleverd.. Dan zeiden ze best altijd op woensdag bellen. Nu dat ik weer op woensdag bel, hebben ze weer geen zicht op een levering.

Ook al 3 amazon orders die geannulleerd zijn. In al die telegram groepen komt er ook maar weinig naarboven de laatste tijd.

Is toch verschrikkelijk dat het zo moeilijk is om aan een PS5 te geraken.

probeer maar eens een auto te kopen en kijk wat de wachtijd is, chip problemen.
Ja ik zit ook in een business waar er veel chips gebruikt worden.. maar onze toestellen (of auto's) kan je tenminste bestellen. Ik heb liever dat ik nu een PS5 kan bestellen met lange levertijd, dan dat ik zo moet zitten jagen.

Ja ik zit ook in een business waar er veel chips gebruikt worden.. maar onze toestellen (of auto's) kan je tenminste bestellen. Ik heb liever dat ik nu een PS5 kan bestellen met lange levertijd, dan dat ik zo moet zitten jagen.
En dan krijgt een andere winkel er eerder binnen als de winkel waar jij de uwe hebt besteld en is het weer niet goed. Die periode is er geweest bij Bol waardoor Bol nu geen pre orders meer doet gewoon.

Grote lading binnen gekomen. 30 stuks.

Mediamarkt Brugge

Zijn wel allemaal bundels ( ik zet niets meer aan de kant. Mag het niet meer doen ;( )

Grote lading binnen gekomen. 30 stuks.

Mediamarkt Brugge

Zijn wel allemaal bundels ( ik zet niets meer aan de kant. Mag het niet meer doen ;( )
Zijn het nog steeds "Qware bundels"? Of kloppen de geruchten dat retailers enkel nog mogen bundelen met specifieke items van Sony?

@SpeedyP: Zijn er nog over vandaag?
Er zijn volgens de huidige info nog verschillende Media Markt's met stock. Zwijnaarde had met zekerheid nog stock daarstraks maar €723 voor een bundel met PS5+contoller+charging station+PSplus en Horizon OF GT vond ik er ver over, dan ben je alweer nen hoop zaken aan het betalen die je eigenlijk niet wil. Ik heb wel de indruk dat die Qware bundels definitief gedaan zijn, ik heb de indruk dat het enkel nog officiële Sony items zijn.

Laatst bewerkt:
Er zijn volgens de huidige info nog verschillende Media Markt's met stock. Zwijnaarde had met zekerheid nog stock daarstraks maar €723 voor een bundel met PS5+contoller+charging station+PSplus en Horizon OF GT vond ik er ver over, dan ben je alweer nen hoop zaken aan het betalen die je eigenlijk niet wil. Ik heb wel de indruk dat die Qware bundels definitief gedaan zijn, ik heb de indruk dat het enkel nog officiële Sony items zijn.
Dat is er inderdaad ver over al die bundels. Ik heb bij game mania de bundel met gt en horizon en dat was 660€ wat ik echt genoeg vond. GT is totaal mijn ding niet dat ga ik proberen te ruilen of verkopen met niet al te veel verlies

en hopelijk blijven op deze manier de mensen op 2dehands en marketplace zitten met hun ps5
Het is een hele tijd stil geweest in 2022 maar ik heb toch het gevoel dat er stilaan wat meer regelmaat begint te komen in de drops. Het feit ook dat er Media Markt bundels zelfs een aantal dagen beschikbaar blijven is toch ook al een teken dat het stilaan begint te keren denk ik. Ok, het was een schandalig samengestelde (en daardoor ook dure) bundel maar dan nog... die bundels hadden 6 maand geleden nog buiten gevlogen alsof het niks was.

We zijn nog wel effe verwijderd van winkels die de PS5 gewoon in de rekken hebben liggen at all times, laat staan losse units maar toch, er lijkt licht aan het einde van de tunnel te komen, nog niet meteen maar het is een begin.

Terug
Bovenaan