PS5 waar nog te vinden?

bcc.nl, bundel met extra controller

site gaat belachelijk traag dus sebiet uitverkocht wss

edit: site blokkeert.... 🤯 Nochtans nog online in voorraad

Laatst bewerkt:
Ik heb wel wat in mijn winkelmandje gekregen. Later de melding gekregen dat er niets in mijn winkelmandje zit (te laat dus).
Ik weet eigenlijk ook niet zeker of BCC in België levert.
Hopelijk lost bol.com snel iets.

Levert BCC ook in Belgie of Duitsland?
Nee, helaas. Zowel voor leveringen via de BCC-bezorgdienst als voor leveringen via DHL geldt dat er niet wordt geleverd in België of […]

Ik heb er eentje in mijn winkelmand en wou afrekenen tot ik mijn postcode moest ingeven..
Ik had 2 browsers open, edge en chrome en het wou maar niet lukken, blijven refreshen tot ik gewoon heb opgegeven. Wou edge sluiten en toen zag ik dat het toch gelukt was eentje in de mand te krijgen en deze ook af te rekenen. Weliswaar tot ik hierboven las :p

Edit: digital is op nedgame te koop nu.
helaas wil ik een disc

edit 2: aaaaaand they're gone

Laatst bewerkt:
Buurman is gisteren in de GM Kontich een pre-order gaan ophalen. Beweerde dat er gisteren 5k consoles geleverd waren in België, en dat GM Kontich er 5 had gekregen. Nog mensen die gisteren melding hebben gehad? Ik vond het moeilijk te geloven, dacht eerder dat hij toch van een scalper is gaan kopen omdat hij geen geduld meer had. :D

Nu net eentje in de winkelmand bij nedgame, maar daar is het nog erger dan bij MM of zelfs BCC.
Die website crasht om de 2 seconden en zo lukt het betalingsproces niet..

Kga toch maar afwachten met echt blij te zijn totdat em effectief hier geleverd word voordat ik een mail krijg van de mediamarkt dat het om een fout ging op de site :)

Effectief zelf in de winkel. Je mag ook maar 1 ps5 per persoon reserveren
Ik kan maar op 1 tegelijk spelen natuurlijk...

Lijkt mij overigens ook evident. Als ge zondagochtend zonder reservatie bij den bakker binnenkomt voor 100 koffiekoeken, dan zijn die meestal ook niet content...

Terug
Bovenaan