Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nope toch gecanceldHet lijkt erop dat ik een 2de hands (acceptable state) heb gekocht van Amazon.de. €485 bij een verkoper met 60 reviews 96% rating. Levering 1-5 april![]()
Als ik een plausibele gok mag wagen denk ik dat de digital editions pas in grotere aantallen gaat gemaakt worden eens de PS5's effectief in de rekken komen te liggen...Nog steeds nergens een digital edition?
In the long run is voor Sony een digital echter méér voordelig dan een disk hoor. De initiële verkoop-prijs is welliswaar minder, maar alle consumenten zijn verplicht om hun store prijzen te volgen, waar zij volledig onder controle van zijn, en ook serieuze marge op nemen.Als ik een plausibele gok mag wagen denk ik dat de digital editions pas in grotere aantallen gaat gemaakt worden eens de PS5's effectief in de rekken komen te liggen...
Die disc drive is hoogstwaarschijnlijk geen bottleneck item waardoor hun productie momenteel wordt gelimiteerd (dat zijn andere onderdelen waaronder de chips) EN die drive zal belange geen €100 kosten. Als je dan kan kiezen om met de weinige chips die je hebt consoles te maken van €400 of de versie van €500 waar hun netto marge significant hoger op zal zijn dan is de keuze waarschijnlijk snel gemaakt. Die digitale versie is uiteindelijk enkel in de markt gezet om mensen te paaien met het idee dat ze toch aan een goedkopere prijs kunnen instappen in het nieuwe eco-systeem (en om de aanzet te geven voor digital only bij eventueel volgende generaties).
Jij gaat er vanuit dat iedereen met een disc console per definitie fysieke exemplaren koopt. Ik denk dat je daar nochtans steil van achterover zou vallen. Ik heb voor mijn PS4 nog zeer weinig fysieke titels gekocht, het grootste deel heb ik daar digitaal gekocht in sales. Maar ik maak er dan ook geen problemen van om games te spelen 2-3 jaar na launch.In the long run is voor Sony een digital echter méér voordelig dan een disk hoor. De initiële verkoop-prijs is welliswaar minder, maar alle consumenten zijn verplicht om hun store prijzen te volgen, waar zij volledig onder controle van zijn, en ook serieuze marge op nemen.
In dat opzicht zou het beter zijn om meer digitals te verkopen.
Bv Spider-man kost nog steeds 59 EUR, Demon Souls 79,99 EUR. terwijl deze in de winkelrekken, en op Amazon/bol/... etc soms al kunt kopen aan 35 EUR. Bij Digital ben je gelimiteerd aan de periodieke Sales die Sony zelf houdt om een koopje te kunnen doen.
Ik koop gewoon wat het goedkoopst is op dat moment en ik blij dat ik voor disc gekozen heb zodat ik nog een keuze heb.Jij gaat er vanuit dat iedereen met een disc console per definitie fysieke exemplaren koopt. Ik denk dat je daar nochtans steil van achterover zou vallen. Ik heb voor mijn PS4 nog zeer weinig fysieke titels gekocht, het grootste deel heb ik daar digitaal gekocht in sales. Maar ik maak er dan ook geen problemen van om games te spelen 2-3 jaar na launch.
Maar je hebt een punt... long term kan digital only inderdaad wel een hogere netto marge genereren.
In dat geval bellen en 1tje reserveren, ik moest er in mijn geval wel nog dezelfde dag omkomen.Game Mania zou er deze week moeten ontvangen.
In wijnegem houden ze er nooit één vast. Ne maat is daar 10 x geweest voor mij, maar het wil maar nie lukkenIn dat geval bellen en 1tje reserveren, ik moest er in mijn geval wel nog dezelfde dag omkomen.
Ahzo, ik zag smorgens op telegram groep dat er drop was bij game mania, direct gebeld en moest er gewoon zelfde dag nog omkomen.In wijnegem houden ze er nooit één vast. Ne maat is daar 10 x geweest voor mij, maar het wil maar nie lukken
Zelfde pack als Carrefour waar ze er gisteren ook hadden (in Turnhout alvast) en zelfde prijs ook.In de CRF Hasselt heb ik me eergisteren een disc edition kunnen fixen.
Was ook een extra controller en 2 games (Gran Turismo en Horizon ) inbegrepen. Voor 679€.
Ze mogen van Sony blijkbaar enkel nog de PS verkopen samen met dat pack.
Toch tenminste 2 mooie games erbij vind ik persoonlijkIn de CRF Hasselt heb ik me eergisteren een disc edition kunnen fixen.
Was ook een extra controller en 2 games (Gran Turismo en Horizon ) inbegrepen. Voor 679€.
Ze mogen van Sony blijkbaar enkel nog de PS verkopen samen met dat pack.
Voor mij persoonlijk Gran Turismo wel , Horizon heb ik eens opgezet maar das niet echt m'n ding.Toch tenminste 2 mooie games erbij vind ik persoonlijk
geruchten over een evt drop vandaag bij bol