PS5 waar nog te vinden?

Niet proper … 658€ voor de PS5 Disc Edition + Horizon Forbidden West en Ratchet & Clank
Als je de 2 spellen verkoopt heb je toch niet zoveel extra betaald.
Ik heb in december ook 3w gezocht en uiteindelijk zo een scalper (ex playboy model) 100€ extra betaald. Dat ze er gelukkig mee is. Mij was het wel waard na constant die bots te tracken en 2x nr mm rijden voor niets.

Ik heb in december ook 3w gezocht en uiteindelijk zo een scalper (ex playboy model) 100€ extra betaald. Dat ze er gelukkig mee is. Mij was het wel waard na constant die bots te tracken en 2x nr mm rijden voor niets.
Ja maar helaas zijn er veel die zo denken waardoor telkens net dezelfde spellen te koop komen, en we weten allemaal dat veel aanbod de prijs naar beneden doet. Ik had er Horizon Forbidden West en Ratchet & Clank bij, die beiden mega goeie reviews krijgen, dus mogelijk gaat er wel een nieuwe wereld voor mij open.

Er zijn ergere dingen om je geld aan te geven.. Als ge er ineens een schoon zicht bij krijgt :-D

Eene lisa ?

Er zijn ergere dingen om je geld aan te geven.. Als ge er ineens een schoon zicht bij krijgt :-D
Namen 😏

Net opnieuw drop geweest op Coolblue, zowel losse disk als bundel met Miles Morales en Headset.

Tot aan betaling geraakt, betalen en afronden geklikt en dan ging de website plat :(

Iemand nog een disk edition op overschot? Het is voor een verjaardag binnenkort voor een neefje (true story). Je zult voor de moeite vergoed worden uiteraard.

Heb een uitnodiging gekregen van PlayStation Direct om ene te bestellen… op naam van mijn US PSN-account.
Snap enkel niet waarom ik op deze account een uitnodiging gekregen heb terwijl ik me daarvoor niet opgegeven heb?
Zou blijkbaar ook enkel werken met die account in dat land, dus kan de uitnodiging niet gebruiken om ‘m hier te laten leveren…

Heb een uitnodiging gekregen van PlayStation Direct om ene te bestellen… op naam van mijn US PSN-account.
Snap enkel niet waarom ik op deze account een uitnodiging gekregen heb terwijl ik me daarvoor niet opgegeven heb?
Zou blijkbaar ook enkel werken met die account in dat land, dus kan de uitnodiging niet gebruiken om ‘m hier te laten leveren…
Ik had me ook nooit ingeschreven en heb ook zo eens een uitnodiging gehad. Uiteindelijk kon ik hem nog niet bestellen met die uitnodiging

Eentje aan de kant kunnen zetten met Grand Turismo - Horizon en roze controller extra. Iemand interesse stuur bericht. Mediamarkt Brugge

Terug
Bovenaan