PS5 waar nog te vinden?

iemand interesse in een PS5 (disc versie)?

zou vanavond wel moeten worden afgehaald in Euroshop Kortrijk.

Ik kan er zelf niet geraken jammer genoeg (moet werken tot 18:30 en is open tot 18:30)

stuur maar een PM - dan bezorg ik mijn volledige naam & is dit hopelijk voldoende :)

EDIT: momenteel aan het sturen met mijas65 dus als hij/zij er achter gaat is de PS5 al weg, sorry!

EDIT2: weg!

Laatst bewerkt:

Ik kan er zelf niet geraken jammer genoeg (moet werken tot 18:30 en is open tot 18:30)

stuur maar een PM - dan bezorg ik mijn volledige naam & is dit hopelijk voldoende :)
PM verzonden

EDIT: momenteel aan het sturen met mijas65 dus als hij/zij er achter gaat is de PS5 al weg, sorry!

Heb net zelf gebeld met Euroshop omdat ik mijn preorder overlaat aan iemand anders. Ze wisten me te vertellen dat de console gerust door iemand mocht opgehaald worden, zolang ze m'n naam konden voorleggen, en zeiden dat ze niet eens de naam van de reservatie willen veranderen omdat anders hun administratie om zeep gaat :) Komt goed dus als je je naam doorgeeft.

Heb net zelf gebeld met Euroshop omdat ik mijn preorder overlaat aan iemand anders. Ze wisten me te vertellen dat de console gerust door iemand mocht opgehaald worden, zolang ze m'n naam konden voorleggen, en zeiden dat ze niet eens de naam van de reservatie willen veranderen omdat anders hun administratie om zeep gaat :) Komt goed dus als je je naam doorgeeft.
aha ideaal!

ik wacht nog even of mijas65 erop ingaat of niet - anders gaat de beurt naar de volgende in de (ondertussen) rij :)

edit: is weg! sorry aan de teleurgestelde mensen

Ik blijf het absurd vinden dat dreamland nog steeds hun digital editions niet heeft.
Indertijd die versie gereserveerd omdat ik dacht dat hij minder gevraagd zou worden... foutje precies.

Ik blijf het absurd vinden dat dreamland nog steeds hun digital editions niet heeft.
Indertijd die versie gereserveerd omdat ik dacht dat hij minder gevraagd zou worden... foutje precies.
Minder gevraagd weet ik niet, maar ze worden alvast minder geproduceerd.

Minder gevraagd weet ik niet, maar ze worden alvast minder geproduceerd.
Ik denk niet dat de inschatting fout is dat die digital minder gewild zou zijn dan de disk versie maar je ziet inderdaad dat de batches disc editions aanzienlijk groter zijn dan die van de digital editions.

Ik heb daar ook een digitale versie gereserveerd op 19/09/20 nog steeds niets van vernomen.
Main console is voor mij PS en toch kies ik voor de digitale versie omdat ik bijna 300€ op mijn account heb staan de de kracht dezelfde is dan die met Disc.

Naast dat heb ik nog een Series X in bezit waar de prijzen van games altijd veel sneller zakken en er al een Blu-ray speler aanwezig is.

Zijn mijn redenen om voor de digitale versie te gaan. Oh en staat veel mooier op mijn TV meubel :love:

Laatst bewerkt:
Allé, nog een preorder in aanbieding :D Deze keer in regio Kortrijk, in de Euroshop.
Een disk versie ligt voor mij klaar. Wie heeft interesse om deze op te halen?
Ik had al voor de zekerheid gevraagd of ik de preorder aan een vriend mocht overlaten en ze maken er geen probleem van, maar toestel staat dus nog steeds op mijn naam gereserveerd. Wie wil?

Ik wil wel.

Terug
Bovenaan