Vanuit welk bedrijf?...
Zaterdag wat telefoontjes mogen uitvoeren en een hoop klanten blijgemaakt!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanuit welk bedrijf?...
Zaterdag wat telefoontjes mogen uitvoeren en een hoop klanten blijgemaakt!![]()
Je kan die online niet bestellen? Of toch gewoon bellen voor de PS5?mijn ps5 ( mid december mediamarkt besteld) disk edition is binnen![]()
ken iemand die daar werkt, misschien op een lijst gezet geweest ofzo? idkJe kan die online niet bestellen? Of toch gewoon bellen voor de PS5?
Heb een heel sterk vermoeden dat die foto van een Okay is. Als colruyt medewerker herken ik direct de stijl van het gebouw (type stenen die voor de muur gebruikt zijn, die betonnen balken, het ijzeren platform, de rode buizen voor de sprinklers, de kabelgoten), zo goed als elk gebouw van de colruytgroup is opgebouwd in diezelfde materialen. En de kleuren van het rek, oranje-blauw, zijn dezelfde als de kleuren die Okay gebruikt.Vanuit welk bedrijf?
Welke MM?mijn ps5 ( mid december mediamarkt besteld) disk edition is binnen![]()
Niet te begrijpen, al 3 grote drops, 3x proberen en telkens foutmelding bij afrekenen winkelmandje.net grote 2e drop op amazon.it. heb nog eentje kunnen scoren voor mijn schoonbroer na de bestelling van de .DE vorige week.
Hier opnieuw hetzelfde als vorige week, was er onmiddellijk bij toen ik de meldingen op de telegram groepen kreeg maar weer dezelfde foutmelding opnieuw en opnieuwnet grote 2e drop op amazon.it. heb nog eentje kunnen scoren voor mijn schoonbroer na de bestelling van de .DE vorige week.

Die oranje blauwe rekken vind je letterlijk overalHeb een heel sterk vermoeden dat die foto van een Okay is. Als colruyt medewerker herken ik direct de stijl van het gebouw (type stenen die voor de muur gebruikt zijn, die betonnen balken, het ijzeren platform, de rode buizen voor de sprinklers, de kabelgoten), zo goed als elk gebouw van de colruytgroup is opgebouwd in diezelfde materialen. En de kleuren van het rek, oranje-blauw, zijn dezelfde als de kleuren die Okay gebruikt.

geen idee welk exact. Denk kortrijk of roeselareWelke MM?
Kwestie van effe selectief te zijnDie oranje blauwe rekken vind je letterlijk overal![]()
Furiax noemt 10 bouwmaterialen op en je haalt er één uit dat ze overal hebben. #theorydebunked 
Ik kan nog enkele punten aanhalen zoals het sprinklersysteem hoorKwestie van effe selectief te zijnFuriax noemt 10 bouwmaterialen op en je haalt er één uit dat ze overal hebben. #theorydebunked
![]()

Linkje naar dit kanaal?Vandaag ook gelukt op Amazon.it levering wel pas 23 februari maar dat kan de prêt niet drukken. Wel kijken op welk telegram kanaal je geabonneerd bent. Meeste waren 4 min later als diegene die ik had (console alert) die minuten maken veel verschil soms.

Linkje naar dit kanaal?![]()
Bol.com
Coolblue.nl
Intertoys.nl
Mediamarkt.nl
Nedgame.nl
Wehkamp.nl
Amazon.nl
Amazon.de
Amazon.es
Amazon.fr
Amazon.it 
kanaal waarin de Bot opzoek gaat naar Playstation 5 voorraad!
Chatten? Dat kan je hier in dit kanaal: https://t.me/joinchat/T3L7LFkbp2e4Gt8jiT1xlw
Amazon en NL webshops
Veel succes met de PlayStation 5 Hunt!Deze 2 heb ik ook, ma de ‘console alert’ die frakke393 aanhaalt nietPS5 Stock Bot - by PSX-Sense.nl:
PS5 Stock Bot - by PSX-Sense.nl
PS5 Voorraad bot voor: BCC.nlBol.com
Coolblue.nl
Intertoys.nl
Mediamarkt.nl
Nedgame.nl
Wehkamp.nl
Amazon.nl
Amazon.de
Amazon.es
Amazon.fr
Amazon.it
t.me![]()
PS5 Stock Alerts:
PS5 Stock Alerts
Welkom in het PS5 Stock Alerts
kanaal waarin de Bot opzoek gaat naar Playstation 5 voorraad!
![]()
Chatten? Dat kan je hier in dit kanaal: https://t.me/joinchat/T3L7LFkbp2e4Gt8jiT1xlw
Amazon en NL webshops
Veel succes met de PlayStation 5 Hunt!
t.me![]()

Deze keer in regio Kortrijk, in de Euroshop.