PS5 waar nog te vinden?

Veel drops in Mediamarkt in NL, maar allemaal onaangekondigd en enkel in de fysieke shops.
Ik heb het ook gezien in de Telegram-groep, naar NL rijden gaat me iets te ver :) ik hoop op een drop in fysieke winkels in BE binnenkort. Hopelijk blijven de mensen hier posten als ze er tegenkomen.

En de reviews van GT7 maken me niet bepaald blij met de situatie, maar blijkbaar zou het nog meevallen als we op PS4 moeten beginnen. We zien het overmorgen wel!

Ik wou het net zeggen, dit jaar is het echt maar zwakke koek geweest qua stock...
Echt wel extreem erg eigenlijk dat we anno maart 2022 nog altijd niet een steady flow van consoles kunnen hebben.

Ik ben al blij dat ik zowel de PS4- als PS5-versie van GT7 heb genomen want het ziet ernaar uit dat ik nog een tijdje op de 4 zal spelen, tenzij er plots iets van chance uit de lucht zou vallen ...

Er zou net een drop geweest zijn op Coolblue, enkel via de app. Samen met amazon uk sijpelen er links en rechts toch batches door maar veel is het niet.

Zou fake geweest zijn.
Er heeft iemand screenshot gepost van een gesprek met coolblue medewerker.

Het zou om een vergissing gaan waardoor het leek alsof er in stock waren.

Er zouden blijkbaar €790 bundels in sommige fnac filialen beschikbaar zijn. Wijnegem en Brugge zouden er normaal hebben.

Toch eigenlijk schandalig dat het na anderhalf jaar het nog steeds aartsmoeilijk is om aan een PS5 te komen. :sarcastic:

Ik was er ook van overtuigd dat hij na een poosje wel in de rekken ging liggen. Ben toch blij dat ik ben gezwicht toen stantem mij ene aanbood dat hij via telegram had te pakken gekregen. :bow:

Terug
Bovenaan