Dit jaar amper drops. Enkel een paar online, volgens mij nog geen in winkels zelf.Iemand nog enig succes gehad met een PS5 te scoren recent? Met de Elden Ring release begin ik nu toch wel ongeduldig te worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit jaar amper drops. Enkel een paar online, volgens mij nog geen in winkels zelf.Iemand nog enig succes gehad met een PS5 te scoren recent? Met de Elden Ring release begin ik nu toch wel ongeduldig te worden.
Veel drops in Mediamarkt in NL, maar allemaal onaangekondigd en enkel in de fysieke shops.Dit jaar amper drops. Enkel een paar online, volgens mij nog geen in winkels zelf.
Ik heb het ook gezien in de Telegram-groep, naar NL rijden gaat me iets te verVeel drops in Mediamarkt in NL, maar allemaal onaangekondigd en enkel in de fysieke shops.
ik hoop op een drop in fysieke winkels in BE binnenkort. Hopelijk blijven de mensen hier posten als ze er tegenkomen.Juist hetzelfde met nieuwe autos, geen chips.Ik wou het net zeggen, dit jaar is het echt maar zwakke koek geweest qua stock...
Echt wel extreem erg eigenlijk dat we anno maart 2022 nog altijd niet een steady flow van consoles kunnen hebben.

mij als het aanbod er nog is??Kan 1 ps5 aan de kant met SPiderman en Fifa en controller. 660 euro. Wie kan ik er gelukkig mee maken?
Mediamarkt Brugge ophalen.
Er zou net een drop geweest zijn op Coolblue, enkel via de app. Samen met amazon uk sijpelen er links en rechts toch batches door maar veel is het niet.
Weet er iemand of er ook een Digital edition in deze bundels zit?Er zouden blijkbaar €790 bundels in sommige fnac filialen beschikbaar zijn. Wijnegem en Brugge zouden er normaal hebben.
Weet er iemand of er ook een Digital edition in deze bundels zit?
Toch eigenlijk schandalig dat het na anderhalf jaar het nog steeds aartsmoeilijk is om aan een PS5 te komen.![]()