undercoverjor
New member
Vandaag stonden er op mijn werk (Colruyt Sint truiden) ook 3Vanmorgen de mijne opgehaald in de plaatselijke Colruyt.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag stonden er op mijn werk (Colruyt Sint truiden) ook 3Vanmorgen de mijne opgehaald in de plaatselijke Colruyt.![]()

Idem hier.Problemen met de post bij mij van bestelling van Amazon.de, wordt pas vanaf volgende week geleverd dan. Ik word zot. Hopelijk heeft gene louche kerel die ps5 gepikt â˜
Ik vind em wel vet eigenlijk. Hij heeft wel iets. Ben er momenteel ook wel nog altijd heel content van. En ze zijn best snel met software updates ook.De mijne was er vandaag ook!
:applause:
Maar wat een lelijk ding.. amai.
Ola, daar kom ik geregeld mijn commissies doen!Vandaag stonden er op mijn werk (Colruyt Sint truiden) ook 3![]()
Serieus? Ik vind het veel beter dan dat zwart stofzuigertje.De mijne was er vandaag ook!
:applause:
Maar wat een lelijk ding.. amai.
Ha ! De wereld is klein ^^Ola, daar kom ik geregeld mijn commissies doen!
Ja, zeker als ge weet dat mijn vrouw ook in de Colruyt werkt, in de nabije omgevingHa ! De wereld is klein ^^

@Urboembake ?Iemand in Gent nog op zoek naar een toestel? Kreeg daarnet telefoon van de Fnac om te zeggen dat mijn bestelde toestel aangekomen is. Ik heb de mijne echter al in november al kunnen ophalen dus foutje in hun administratie. Iemand interesse om er om te gaan?
Niet van Gent, maar daar voor wil ik nog wel eens om rijden.Iemand in Gent nog op zoek naar een toestel? Kreeg daarnet telefoon van de Fnac om te zeggen dat mijn bestelde toestel aangekomen is. Ik heb de mijne echter al in november al kunnen ophalen dus foutje in hun administratie. Iemand interesse om er om te gaan?
Hier ook toegekomen:
Dinsdag gekocht via Amazon.de.
Toch wel een serieus groot ding.
snel beetje astro gespeeld en is wel zot wat de controller kan.
Deze namiddag nog wat verder prutsen en vanavond zullen de zonen er wel op willen spelen denk ik.

Heb je urboembake al kunnen bereiken ik heb zijn gsm nr moest nodig zijnAwel, in dat geval mag Shaddix er inderdaad om. Let wel: natuurlijk klein risico dat als je er staat dat ze hun fout beseffen maar de kans daartoe is allicht klein. Ik stuur je een PM.
Zie een paar posts terug, hij heeft de zijne blijkbaar alHeb je urboembake al kunnen bereiken ik heb zijn gsm nr moest nodig zijn

sorry, niet gezienZie een paar posts terug, hij heeft de zijne blijkbaar al![]()