PS5 waar nog te vinden?

Downloadsnelheid was wel ok, iets van 30mb/sec ... Maar ik had gehoopt dat die download al ging gebeurd zijn, is dermee dat ik ps5 bijna altijd in rust mode zet

Ge moet dat natuurlijk wel aanzetten bij de settings, maar zelfs dan werkt het inderdaad niet altijd perfect. Hier ook regelmatig dat updates starten na het inschakelen van de console uit rest mode.

pffff 29juli preorder gedaan bij GM en nog steeds niks van gehoord :cry: Had em beter bij dreamland gepreorderd precies...
Maar alez, er is dan blijkbaar toch wel weer een levering geweest in België?
Ik hoop dan ook bij GM...

Hier ook toegekomen:
Dinsdag gekocht via Amazon.de.
Toch wel een serieus groot ding.
snel beetje astro gespeeld en is wel zot wat de controller kan.
Deze namiddag nog wat verder prutsen en vanavond zullen de zonen er wel op willen spelen denk ik.

Iemand die iets gehoord heeft van MM Deurne toevallig? Hebben die leveringen gehad?
same here voor Game Mania Merksem... normaal zou ik stilaan aan de beurt moeten zijn... mn twee makkers hebben hem nu ondertussen al (preoder september bij dreamland)... ik hoop snel een telefoontje van GM te krijgen nu ze :p nu begint het echt wel te kriebelen xD

same here voor Game Mania Merksem... normaal zou ik stilaan aan de beurt moeten zijn... mn twee makkers hebben hem nu ondertussen al (preoder september bij dreamland)... ik hoop snel een telefoontje van GM te krijgen nu ze :p nu begint het echt wel te kriebelen xD
Ikzelf heb bij GM Leuven besteld (wel pas in september😣) en ze lieten me gisteren weten dat Juni pas aan bod is gekomen en het nog zeker 3 maand kan duren als je in september hebt besteld....Ik ga dus die Telegram goed in het oog houden :ROFLMAO:

Iemand nog iets vernomen van Carrefour? Ik sta daar op de wachtlijst in Kuringen, maar geen idee of er daar al weer een lading is toegekomen.

Problemen met de post bij mij van bestelling van Amazon.de, wordt pas vanaf volgende week geleverd dan. Ik word zot. Hopelijk heeft gene louche kerel die ps5 gepikt ☠

Waarom ben ik toch zo dom geweest mijn PS4 te verkopen aan Game Mania in ruil voor een bon die ik dan kan gebruiken voor PS5 pre-order.
Hopelijk heb ik de PS5 nog vóór de release van PS6...

Terug
Bovenaan