PS5 waar nog te vinden?

Ik had hem vandaag in winkelmandje liggen met amazon spanje maar ik had op voorhand niet ingelogd en wou niet lukken op de pc van't werk dus rap mijne gsm gepakt, was nog steeds beschikbaar, terug in mandje en bij afrekenen mislukt.

Was toch zeker 5 minuten op voorraad.

Dan zal ik eens wat pagina's gaan lezen. Ik dacht dat de aankoop van een PS5 voor de extreem gelukkigen was momenteel, dus ik heb het topic nooit actief gevolgd. Maar als ik dan lees hoeveel mensen er via Amazon.de toch één hebben kunnen bemachtigen, loont het misschien toch de moeite om hier wat naar te kijken.
Degene die ik gebruikt heb:

Ik had hem vandaag in winkelmandje liggen met amazon spanje maar ik had op voorhand niet ingelogd en wou niet lukken op de pc van't werk dus rap mijne gsm gepakt, was nog steeds beschikbaar, terug in mandje en bij afrekenen mislukt.

Was toch zeker 5 minuten op voorraad.
ik was al bezig op de gsm maar er was een probleem bij betaling en ik kan geen spaans dus wist niet wat het was en op pc vond hij zelfs geen ps5 dat was fucked up.

Blijft toch fucked up dat mensen ergens een preorder plaatsen in september en nog altijd aan het wachten zijn, terwijl dat ge hem af en toe gewoon rechtstreeks kunt kopen bij bv. amazon.

Ter info: mijn dreamland bestelling van 18/9 9u30 staat nu ook op in behandeling! (disc versie)

die van mij, besteld om 7u19, ook...zou me vreemd lijken dat ze plots duizenden exemplaren hebben waarmee ze alles kunnen afwerken tussen 7 en 9u. Toch vrij amateuristisch die opvolging van bestellingen via Dreamland site.

Blijft toch fucked up dat mensen ergens een preorder plaatsen in september en nog altijd aan het wachten zijn, terwijl dat ge hem af en toe gewoon rechtstreeks kunt kopen bij bv. amazon.
Ja, snap ik wel. Maar dat is net het ding dan van amazon, dat je 'geluk' moet hebben dat je er 1 op de kop kan tikken. Bij een pre-order krijg je hem sowieso binnenkort, bij amazon is het een loterij

https://www.psx-sense.nl/432847/in-2020-is-de-playstation-5-in-totaal-4-5-miljoen-keer-verscheept/

4.5 miljoen Ps5’s tot nu toe verkocht, Sony verwacht er nog eens 3 miljoen te verkopen tussen 1 januari en 31 maart. Door de grote vraag lijkt dit me zo wat gelijk te staan aan de productie, dus de komende maanden ga je niet zomaar een winkel kunnen binnen gaan en eentje uit de rekken opnemen, denk ik.

Ik heb via een collega op het werk vernomen dat ze in Kuringen (Limburg) gewoon in de Carrefour lagen. Is een week geleden ondertussen.
Maar het zou mij echt niet verbazen mochten ze pas rond het einde van Q2 in de rekken liggen.

Ter info: mijn dreamland bestelling van 18/9 9u30 staat nu ook op in behandeling! (disc versie)
Dreamland had via de Telegram groep denk ik ook 2.000 stuks, of 1.000 en dan nog eens 1.000 wat later.
Mijn PS5 is net geleverd. Dinsdag besteld bij amazon.de, vandaag dus al geleverd
Congrats!
die van mij, besteld om 7u19, ook...zou me vreemd lijken dat ze plots duizenden exemplaren hebben waarmee ze alles kunnen afwerken tussen 7 en 9u. Toch vrij amateuristisch die opvolging van bestellingen via Dreamland site.
Hoe heb je besteld om 7u19 bij Dreamland? Staat toch niet op hun website? Of ik ben niet mee wat je bedoelt..

Dreamland had via de Telegram groep denk ik ook 2.000 stuks, of 1.000 en dan nog eens 1.000 wat later.

Congrats!

Hoe heb je besteld om 7u19 bij Dreamland? Staat toch niet op hun website? Of ik ben niet mee wat je bedoelt..
Op de pre-orderdag. Jij zegt zelf 9u30.

Ik heb via een collega op het werk vernomen dat ze in Kuringen (Limburg) gewoon in de Carrefour lagen. Is een week geleden ondertussen.
Maar het zou mij echt niet verbazen mochten ze pas rond het einde van Q2 in de rekken liggen.
Als ze genoeg onderdelen hebben om ze te kunnen produceren. Momenteel is er wereldwijd een tekort aan halfgeleiders welke vooral gebruikt worden in processoren.

Ja, snap ik wel. Maar dat is net het ding dan van amazon, dat je 'geluk' moet hebben dat je er 1 op de kop kan tikken. Bij een pre-order krijg je hem sowieso binnenkort, bij amazon is het een loterij

De vraag is alleen wat "binnenkort" is he :p
Toen ik hem in september gepreorderd (spelling?) heb, dacht ik toch niet dat ik tot in februari ging moeten wachten... En wie weet hoe lang nog.

Mijn pre order staat nu inderdaad ook in behandeling, maar een week of twee geleden, toen de vorige lading bij dreamland binnen kwam stond hij ook ´in behandeling´ om ´s avonds terug in ´vertraagd´ te veranderen.

Mijn pre order staat nu inderdaad ook in behandeling, maar een week of twee geleden, toen de vorige lading bij dreamland binnen kwam stond hij ook ´in behandeling´ om ´s avonds terug in ´vertraagd´ te veranderen.
idem. Na veel vijven en zessen heeft Dreamland dan gezegd dat ‘t op een foutje ging...

Iemand al iets van de digital editions gehoord bij Dreamland? Staat nog steeds op vertraagd bij mij. Besteld om 06.50 op 18/09

Is zo’n Amazon gebruikt iets? Zag dat passeren op Telegram groep. “Als nieuw”, neem aan dat dan alles erbij zit.
Staat er normaal exact bij, bv. doos geopend, doos geschuurd, ... zal wat zoals bij Coolblue zijn. Maar voor die gebruikte is het bijna niet menselijk om hem te hebben.. tegen dat je de melding ziet, is hij al weg bij wijze van spreken.

Is zo’n Amazon gebruikt iets? Zag dat passeren op Telegram groep. “Als nieuw”, neem aan dat dan alles erbij zit.

consoles van Amazon zijn allemaal ‘nieuw’ tenzij het anders staat aangegeven, maar dat is dan meestal van een externe verkoper.

Staat er normaal exact bij, bv. doos geopend, doos geschuurd, ... zal wat zoals bij Coolblue zijn. Maar voor die gebruikte is het bijna niet menselijk om hem te hebben.. tegen dat je de melding ziet, is hij al weg bij wijze van spreken.
Dan heb ik er naast gegrepen? Ik zie dit bij bestellingen:

Nog niet verzonden​

We sturen je een e-mail als het item beschikbaar is.

Terug
Bovenaan