PS5 waar nog te vinden?

Hier stond er levering vrijdag maar is zonet naar morgen 20u versprongen.
Ben benieuwd want Bpost track and trace werkt zelf nog niet

Bij mij staat het nu ook op morgen 20u. Kvraag me wel af of ze dan morgen donderdag bedoelen, of morgen vrijdag (aangezien we al donderdag zijn 🙃)
Lol daar had ik niet aan gedacht 😂🤣.
zal wel vrijdag zijn dan. Man man mijn tijdsbesef is momenteel 0

Heb toch bevestiging per mail van Amazon ES dat ik succesvol heb kunnen bestellen. Niet dat ik er veel van begrijp, maar het ziet er toch goed uit. Levering 18-19 februari voorlopig.

Zo ver tot m'n betaalkeuze kunnen gaan, maar dan telkens foutmelding. Freaking amazon.es! :'(
Troost u, na dinsdag op amazon duitsland geen succes te hebben heb ik net de spaanse amazon geprobeerd aangezien het bij sommige van de week wel was gelukt na herhaaldelijk te blijven klikken.
Heb de console welgeteld 17 keer in mijn winkelmandje gekregen, sommige keren zelfs tot de laatste fase van de checkout te geraken om dan opnieuw een melding te krijgen dat er ofwel een fout was opgetreden of mijn winkelmandje leeg was... na enkele minuten was em uitverkocht

Amazon Spanje had rond 09h00 een kleine stock PS5, als dit zo doorgaat dan zal Amazon NL ook wel volgen misschien vandaag nog of morgen
Spanje was vrij vlug uitverkocht.

Er is al 2x een melding geweest van Amazon FR via de bots, maar die was snel terug weg. Ik durf te gokken dat die er dus zeker zit aan te komen..

Is amazon NL niet gewoon dezelfde stoch als DE? Heb dat eens ergens gelezen een maandje terug.
Ja en nee, volgens mij is dat deels wel hetzelfde warehouse (hangt van de producten af, heb ook al dingen uit de UK ontvangen die via Amazon.nl besteld waren). Maar het is niet omdat ze op .de verschijnen dat ze ook op .nl beschikbaar zijn. Als Amazon netjes is zouden ze dus ook een deel opzij moeten houden voor hun .nl klanten.

Ja en nee, volgens mij is dat deels wel hetzelfde warehouse (hangt van de producten af, heb ook al dingen uit de UK ontvangen die via Amazon.nl besteld waren). Maar het is niet omdat ze op .de verschijnen dat ze ook op .nl beschikbaar zijn. Als Amazon netjes is zouden ze dus ook een deel opzij moeten houden voor hun .nl klanten.
Ok. Ik heb bij mijn weten amazon.nl nog niet in telegram zien verschijnen voor echte stock. Alleen voor 2de hands.

Dan zal ik eens wat pagina's gaan lezen. Ik dacht dat de aankoop van een PS5 voor de extreem gelukkigen was momenteel, dus ik heb het topic nooit actief gevolgd. Maar als ik dan lees hoeveel mensen er via Amazon.de toch één hebben kunnen bemachtigen, loont het misschien toch de moeite om hier wat naar te kijken.

De mijne ligt klaar voor ophaling in de winkel. :love:
Het gaat nog een lange 6u werken worden.

Mijn console hebben ze binnen gekregen maar de game die is vertraagd. Ja, toch maar al de console gaan ophalen. :ROFLMAO:
Ik zal later wel eens opnieuw langsgaan voor mijn game

Terug
Bovenaan