Wat is AH?Rond 9h komt er drop bij AH
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is AH?Rond 9h komt er drop bij AH
Albert HeijnWat is AH?
Dat dacht ik ook, maar AH verkoopt toch geen PS'en??Albert Heijn
Misschien weer zo'n vreemde stunt.Albert Heijn verkoopt toch geen PS5? Of tenzij via Bol.com dan?
Albert Heijn verkoopt toch geen PS5? Of tenzij via Bol.com dan?
Dat dacht ik ook, maar AH verkoopt toch geen PS'en??
Is gewoon een flauw grapke van @DEN_DWOAZN.Misschien weer zo'n vreemde stunt.
Albert Heijn verkocht bij de release ook Fifa 20 (aan een scherpe prijs). Ging wel maar over een paar luttele exemplaren per winkel.
Om 14u30 vandaag dus melding gekregen dat hij verzonden is…Iemand al verzendbevestiging gekregen van de amazon.de drop van gisteren?
Ik gisteren al mailtje gekregen dat het is verzonden. Trackingscode van bpost werkt wel nog nietIemand al verzendbevestiging gekregen van de amazon.de drop van gisteren?

Volgens mij, hier en vooral op Tweakers heb ik héél veel volk gezien die zijn binnen geraakt en lijken degenen bij wie het niet lukte toch in de minderheid... (al stoef je liever met succes dan met falen wellicht).Waren er veel exemplaren op amazon gisteren?![]()
U track and trace zal pas op het einde werken. Amazon verstuurt voor zover mogelijk intern tussen hun eigen warenhuizen. Te volgen op de Amazon order zelf. Pas als het de Amazon interne logistiek heeft verlaten werkt u tracking code..Ik gisteren al mailtje gekregen dat het is verzonden. Trackingscode van bpost werkt wel nog niet![]()
Volgens die Telegram groep 4.500 disk editions. En dan nog een hoop digital editions dacht ik.Waren er veel exemplaren op amazon gisteren?![]()