PS5 waar nog te vinden?

Je hebt deze:

PS5 Stock Bot - by PSX-Sense.nl:

PS5 Stock Alerts:

De eerste is meestal iets vroeger, maar als je van die andere de chat joined, kan je ook een beetje 'voorspellingen' zien naar leveringen toe. Dus kan je een beetje weten welke dagen je die notifications best in de gaten houdt. Is meestal wel vrij correct precies.

Jammergenoeg deze voormiddag de berichten hier niet kunnen volgen maar voelde al dat er iets op stock was gekomen toen ik 2dehands checkte, direct vele nieuwe zoekertjes van Ps5’s aan terug woekerprijzen 🤬

Vanaf de eerste minuut het tevergeefs aan het proberen geweest. Heeft wél veel met sjaans te maken.
Same here, direct ook op PC de website geopend + via GSM vanaf de eerste melding. Telkens bij afrekenen (na selectie VISA kaart) kreeg ik melding dat de aanbieder geen meer ter beschikking had. Bon, zal ooit wel 'ns wat meer chance hebben zeker

Verdomme, die e-mailalert van Amazon is duidelijk ook niets waard. Geen mail ontvangen deze morgen. Heb me dan ook maar aangemeld bij die telegram bot.

die laatste batch om amazon.de niet te veel met chance te maken. Ge hebt zeker een window van 15-20m gehad om daar te bestellen :)
die telegram groep heeft wel geholpen natuurlijk
Heb sinds minuut 1 zitten proberen zonder succes.

Ik heb er ene maar weet nog niet of ik deze ga houden, ik houd jullie hier wel op de hoogte.
Zou weggaan aan €509 (amazon aankoopprijs) maar dit mag niet zeker volgens de B&S regels?

Ik heb er ene maar weet nog niet of ik deze ga houden, ik houd jullie hier wel op de hoogte.
Zou weggaan aan €509 (amazon aankoopprijs) maar dit mag niet zeker volgens de B&S regels?
Jawel. Minumum- of meeneemprijs mag niet hoger zijn dan de nieuwprijs. Mensen hoger laten bieden mag.
Maar je kan dus minimumprijs op 509 euro zetten en laten bieden, of, leuker voor de mensen hier, gewoon de aankoopprijs vragen.

Terug
Bovenaan