PS5 waar nog te vinden?

Hier ook gelukt.
Nu de vrouw nog overtuigen 😂.

Laatste tijd al veel extra’s gekocht:
iPhone 12 mini, LG c9, eerst Xbox series s maar haar kunnen overtuigen voor ne series X 🤣.
En dan nu ne ps5.
Maar ze lijkt er al vrede mee te nemen en anders schakel ik de puppy-blik van de 2 zonen wel in 😁

Je kon nochtans vrij lang bestellen hoor, ben zelf van mijn gsm naar laptop geswitched (omdat ik daar op bezig was), en moest nog terug aanmelden etc.. Mijn bestelling was ~5min later dan de melding, en dan kon je nog bijna ~5min bestellen denk ik (afgaande op Telegram groep). Was zoals vorige week in UK, waarbij je toch zeker een goede 10min kon bestellen.

Ik had ook de eerste keer een mismatch, had het in winkelwagen geplaatst, maar daar aangekomen was hij er niet, dan nog eens moeten doen en was wel ok.

Zou hier trouwens ook vrijdag moeten aankomen, met standaardverzending.
"Vrij lang". In relatieve termen wel ja, maar ik heb die telegram bot gewoon van mijn GSM geknald. Dat ding gaf constant push notifications elke keer er een 2dehands unit voor €1000 op amazon kwam... no thanks :p

Je kon nochtans vrij lang bestellen hoor, ben zelf van mijn gsm naar laptop geswitched (omdat ik daar op bezig was), en moest nog terug aanmelden etc.. Mijn bestelling was ~5min later dan de melding, en dan kon je nog bijna ~5min bestellen denk ik (afgaande op Telegram groep). Was zoals vorige week in UK, waarbij je toch zeker een goede 10min kon bestellen.

Ik had ook de eerste keer een mismatch, had het in winkelwagen geplaatst, maar daar aangekomen was hij er niet, dan nog eens moeten doen en was wel ok.

Nee, het had meer met geluk dan timing te maken. Ik ben meteen na de melding beginnen proberen, is me niet gelukt.
Dus je kon niet 10 minuten lang bestellen, je maakte 10 minuten lang kans...

"Vrij lang". In relatieve termen wel ja, maar ik heb die telegram bot gewoon van mijn GSM geknald. Dat ding gaf constant push notifications elke keer er een 2dehands unit voor €1000 op amazon kwam... no thanks :p

tot voor kort gaf die idd vaak meldingen van 2de hands consoles aan belachelijke prijzen. Ze hebben hem blijkbaar wat getweaked en nu komt dat veel minder voor. Ik blijf erbij dat die telegram groep één van de beste manieren blijft om 1 te kunnen scoren.

Ik denk het ook. idereen in mijn omgeving die een ps5 heeft, heeft er 1tje via die telegram groep. Of via amazon of via bol. Preorders die iedereen had/heeft lopen, hebben nog helemaal geen resultaat geleverd.

Iemand nog eens een update gehad van GM Leuven? Normaal kreeg ik zelfs e-mail als ik niet bij de levering bij zat, maar niets meer gehad en er waren toch in Januari leveringen?

Hier ook prijs bij Amazon DE, levering voor vrijdag. Ik zit in 2 Telegramgroepen en de ene is wel een pak beter dan de andere, precies. Bij de goede kreeg ik een melding toen er op de site nog niet aangeduid stond dat er weer voorraad was, met een paar keer refreshen veranderde het en kon ik 'm relatief makkelijk toevoegen. De andere groep gaf pas een melding toen ik al bezig was met de betaling.

Lap, weer pech. Altijd voor de middag die drops. Kansloos als je nachtwerk doet. Zal op deze manier nog even duren voor ik eentje kan bemachtigen jammer genoeg.

Same here, ook standaardverzending met levering op vrijdag. Mooi verjaardagscadeautje voor mezelf :)

ook wel 2x moeten proberen.
1e keer had ik er extra controller bijgenomen, bij afrekening bleek de PS5 er dan helemaal niet eens bij te zitten
Dan opnieuw geprobeerd zonder extra's, en dan meteen wel gelukt

Ik ga nog wat wachten voor de PS5 denk ik, komt ook nog wel wat meer bij kijken. Aanschaf van een nieuwe tv enzo... Voorlopig hou ik me nog ff bezig met de ps4. :)

Als ik zie hoeveel volk er hier al sjaans heeft moet ik bij de volgende batch toch al wat minder concurrentie hebben hé 😊

die laatste batch om amazon.de niet te veel met chance te maken. Ge hebt zeker een window van 15-20m gehad om daar te bestellen :)
die telegram groep heeft wel geholpen natuurlijk

die laatste batch om amazon.de niet te veel met chance te maken. Ge hebt zeker een window van 15-20m gehad om daar te bestellen :)
die telegram groep heeft wel geholpen natuurlijk
Vanaf de eerste minuut het tevergeefs aan het proberen geweest. Heeft wél veel met sjaans te maken.

Terug
Bovenaan