PS5 waar nog te vinden?

De prijzen op 2de hands etc gaan maar de hoogte in per dag zo te zien.. Ik wil graag eentje maar om mensen zo veel winst te gunnen naah.
thumb_0uajlunmfli71-1449686294.jpg

Dit is trouwens een meme van vorig jaar.

Na de kerstperiode zakt dat ineens terug hard, want dan hebben mensen die gehad voor kerstmis en is de vraag terug wat minder. Het zal misschien niet veel zijn, maar alle kleine beetjes helpen.

Na de kerstperiode zakt dat ineens terug hard, want dan hebben mensen die gehad voor kerstmis en is de vraag terug wat minder. Het zal misschien niet veel zijn, maar alle kleine beetjes helpen.
Hmm press 'x' to doubt.
Kleine beetjes helpen natuurlijk maar er zijn nu geruchten dat het chip-tekort nog erger is dan ze hadden verwacht en dit wel eens tot 2023 kan aanhouden.
Ook komen er nu een paar grote exclusieve namen aan zoals GT7, Horizon 2 en God of War 2 wat de vraag (en bijgevolg scalpers) alleen maar zal verhogen vrees is.

Idd hier ook eentje vast.

Nog 1 of 2 discs te gaan en 1 digital en dan stop ik ermee tenzij de volgende in de rij staat voor een ps5 of xbox

Beginnen precies meer beschikbaar te worden zeker? Er zijn er nu bijna om de paar dagen er wel ergens te vinden. Ik had vorige week gelezen dat ze ook al aan een pro en een slim versie bezig zijn. Die zien er wel mooier uit in het zwart.

Ik weet nu nog altijd niet als ik er 1 ga kopen waar ik dat spel ga zetten.

Diegene wat er per se eentje willen, hebben die kunnen bemachtigen. De bundels moet je er dan wel bijnemen uiteraard.

Terug
Bovenaan