PS5 waar nog te vinden?

Deze ochtend geluk gehad en een disk versie kunnen reserveren.
Ze hadden een speciale pagina met formulier gemaakt om hun website niet te laten crashen.
Nu wachten op een aparte email om te kunnen betalen en dan hopelijk volgende week in huis.
Wie is ‘ze’?

Ik geraak niet voorbij de checkout. Volgens mij is hij al weer lang out-of-stock maar verandert het label niet...

Net eentje besteld via amazon.de

trouwens nog niet uitverkocht, dus snel zijn is de boodschap
Was vrij snel uitverkocht, weerspiegelde gewoon niet. Ik heb meteen op de Telegram link geklikt, 2x tot aan het invullen van mijn betaling geraakt en er dan uitgekieperd. Daarna 10 minuten lang hem weer in mijn mandje proberen krijgen, maar helaas...
FML :(

Paar dagen geleden eindelijk de knoop doorgehakt en telegram geïnstalleerd en die psx-stockbot gevolgd. Vanochtend ook blijkbaar snel genoeg geweest. Bezorging ten laatste vrijdag(met Prime). Ach ja, ik zal maar niet te hoopvol zijn en rekening houden dat k het zie opschuiven of een annulatie-mail krijg. :p

Of krijgen de prime-members misschien voorrang op de rest? :D

Op Tweakers ook véél volk bij wie het toch gelukt is...
Bij sommigen zelfs verhalen dat ik nooit geloof dat ze voor mij aan het afrekenen waren...

Ik heb hem via amazon.de kunnen fixen zonet, was zelfs een paar minuten te laat. Hopelijk vrijdag in huis (ook met prime). Ook geen problemen gehad met de app, wat vorige keren wel zo was...

Je kon nochtans vrij lang bestellen hoor, ben zelf van mijn gsm naar laptop geswitched (omdat ik daar op bezig was), en moest nog terug aanmelden etc.. Mijn bestelling was ~5min later dan de melding, en dan kon je nog bijna ~5min bestellen denk ik (afgaande op Telegram groep). Was zoals vorige week in UK, waarbij je toch zeker een goede 10min kon bestellen.

Ik had ook de eerste keer een mismatch, had het in winkelwagen geplaatst, maar daar aangekomen was hij er niet, dan nog eens moeten doen en was wel ok.

Zou hier trouwens ook vrijdag moeten aankomen, met standaardverzending.

Terug
Bovenaan