Yones
Well-known member
Als @LessThanJake het ziet zitten om naar Lokeren te rijden, kan ik hem we verder helpen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch niet dus
Mocht iemand alsnog ergens een bundel gereserveerd hebben of chance bij Coolblue… lemme know![]()
Ik heb er 2, dus voor jullie.Als je hem nog hebt?
Ik ken er ene die content zal zijnIk heb er 2, dus voor jullie.

Ik doe het voor de Select punten bij bol.comToch wel mooi om te zien dat de BG’er elkaar proberen te helpen. De wereld is dan toch nog niet om zeep![]()

Uw CC draait overuren, lolIk doe het voor de Select punten bij bol.com
Neenee is niet waar, heb al 4 PS5's aan BG'ers gegeven van Amazon ook.
Kan het aflever adres nog gewijzigd worden? Zoek een disc maar is te ver voor mij.Amazon.de, heb er Prime.
Als iemand wilt dan pm me. Ben van Huizingen 1654.
Kan het aflever adres nog gewijzigd worden? Zoek een disc maar is te ver voor mij.Vanmorgen eentje via bol.com kunnen kopen voor mijzelf, nu ook eentje via amazon.de.
Als iemand er 1 wilt, regio Sint-Truiden
Idd denk ik ookIk ken er ene die content zal zijn![]()

Kan het aflever adres nog gewijzigd worden? Zoek een disc maar is te ver voor mij.
Held! Zie PM!Ik heb er 2, dus voor jullie.
Sint-NiklaasVan waar ben je juist?
Sry als ik deze voor uw neus gesniped heb, hoop voor u dat ge er snel eentje kunt vindenIdd denk ik ook
Had er ene opzij liggen in Sint Niklaas maar de 3 dagen waren voorbij en hadden hem doorverkocht. Jammer want had wel gebeld dat ik hem kwam halen of laten afhalen.
Zaterdag zou ik hem afhalen maar dan zat ik met een brand. Blij dat we Lessthenjake kunnen helpen![]()
Sint-Niklaas
Echt?! top! Kan ik er vrijdag avond nog omkomen of eventueel zaterdagochtend als dat past voor u?Ik ben van Lokeren en heb een disc versie voor je, wordt vrijdag geleverd.
Echt?! top! Kan ik er vrijdag avond nog omkomen of eventueel zaterdagochtend als dat past voor u?