PS5 waar nog te vinden?

Het is precies tegenwoordig heel stil qua leveringen.
Ik zie nog maar heel weinig mensen spreken over dat ze er eentje hebben kunnen bemachtigen.
Iedereen die er vorige week eentje heeft kunnen bemachtigen is aan het spelen :) en is de shitty accessoires/games op 2ehands aan het verkopen.
In MM Zwijnaarde was er een drop van meer dan 20 consoles, in Fnac Gent heb ik er een bemachtigd en ik vermoed dat die er ook meer dan 10 hadden (daar waren er op maandag nog altijd)

ik wil eentje, maar heb geen zin in de hassle voor die bundel rommel te verpatsen. Het blijft wachten tot ik gewoon een console kan kopen aan de normale prijs

ik wil eentje, maar heb geen zin in de hassle voor die bundel rommel te verpatsen. Het blijft wachten tot ik gewoon een console kan kopen aan de normale prijs
ik had ook de spiderman bundel met de extra controller.
Buiten spiderman, die ik verkocht heb, was de extra controller sowieso iets wat ik erbij wilde en heb ik nog een laadstation en de remote gekocht
Maar ik kan het wel begrijpen dat niet iedereen dat wil en dan zie je die extra dingen op tweedehands verschijnen

ik had ook de spiderman bundel met de extra controller.
Buiten spiderman, die ik verkocht heb, was de extra controller sowieso iets wat ik erbij wilde en heb ik nog een laadstation en de remote gekocht
Maar ik kan het wel begrijpen dat niet iedereen dat wil en dan zie je die extra dingen op tweedehands verschijnen
Mijn bundel kwam met een extra controller.
Die ligt ook nog splinternieuw in zijn doosje, ergens te wachten in de kast, als ik het ooit nodig zou hebben.

En? Game mania drop?
Voor zekerheid gebeld. Wordt vandaag verwacht, maar ze weten niet wanneer de camion toekomt (logisch). Ze reserveren het wel, en dan krijg je de gebruikelijke sms. 't is in mijn geval bundel FIFA 22 + SpiderMan, wat ik zeker niet erg vind.

Voor zekerheid gebeld. Wordt vandaag verwacht, maar ze weten niet wanneer de camion toekomt (logisch). Ze reserveren het wel, en dan krijg je de gebruikelijke sms. 't is in mijn geval bundel FIFA 22 + SpiderMan, wat ik zeker niet erg vind.
Enkel bundels ? Hoeveel gaat zo' n bundel?

Welke Game Mania?

Dju, had gehoopt op enkel de console

Daar zou ik niet meer snel op rekenen. Ze hebben door dat ze al hun overpricede “brol” met die bundels kunnen verkopen. Moesten ze er een zak mest van 5kg bijdoen, de mensen zouden hem alsnog kopen. Echt triestig…

Daar zou ik niet meer snel op rekenen. Ze hebben door dat ze al hun overpricede “brol” met die bundels kunnen verkopen. Moesten ze er een zak mest van 5kg bijdoen, de mensen zouden hem alsnog kopen. Echt triestig…
En aan wie ligt dit dan, de mensen die het kopen of de verkopers ? Als verkoper zijnde zou ik gewoon krak het zelfde doen.

ja vrees er ook voor, zal ergens in '22 moeten hopen op een normale voorraad.

Terug
Bovenaan