PS5 waar nog te vinden?

Ik ga duidelijk op de verkeerde dagen gaan loeren.
Vorige week woensdag in MM Roeselare geweest maar noppes, lees hier nu dat ze er de donderdag wel hadden.
Heel het land lijkt vorige week goed bevoorraad geweest te zijn. Was gisteren nog in Fnac Gent en die hadden er ook nog (wel prijzige bundels)

Ik ga duidelijk op de verkeerde dagen gaan loeren.
Vorige week woensdag in MM Roeselare geweest maar noppes, lees hier nu dat ze er de donderdag wel hadden.

Je moest het aan de multimediabalie gaan vragen.
Daar stond een klein bordje met 'ps5 beperkt beschikbaar'. Ze lagen dus in de MM Roeselare niet fysiek in de winkel of op paletten zoals je op diverse foto's kon zien bij ander Mediamarkten.
Ik was er op donderdag maar de mevrouw zei dat ze al sinds dinsdag met PS5s aan het sleuren was.

Ik vermoed dat dar bericht dat ik ergens ne keer gepost had in faq playstation, dat ze hun productie gingen opdrijven, kan kloppen

Ik zou momenteel dus geen scalpers meer hun zin geven, als het mogelijk is uiteraard

Je moest het aan de multimediabalie gaan vragen.
Daar stond een klein bordje met 'ps5 beperkt beschikbaar'. Ze lagen dus in de MM Roeselare niet fysiek in de winkel of op paletten zoals je op diverse foto's kon zien bij ander Mediamarkten.
Ik was er op donderdag maar de mevrouw zei dat ze al sinds dinsdag met PS5s aan het sleuren was.
Aha. Vanavond nog eens gaan piepen/horen als er zoals ze zeggen er wss een nieuwe levering komt.

Iemand die een Digitale Versie heeft en wilt ruilen voor een ongeopende Disc versie?

Een vriend heeft ene kunnen kopen via Amazon fr maar wilt eigenlijk enkel de digitale versie.

Het is precies tegenwoordig heel stil qua leveringen.
Ik zie nog maar heel weinig mensen spreken over dat ze er eentje hebben kunnen bemachtigen.

Terug
Bovenaan